ב.ס.ר אירופה ובני שטיינמץ רכשו חברה לטבית בכ-4.4 מיליון אירו; יקימו חמישה מגדלי מגורים

בבעלות החברה הנרכשת קרקע בשטח של כ-22.5 דונם בעיר ריגה; שטח המכירה הכולל של כל חמשת המגדלים מוערך בכ-45,000 מ"ר ובו מתוכננות 572 דירות

חברת לטבית המוחזקת על ידי ב.ס.ר אירופה (שבשליטת קלמן סופרין) ועל ידי סקורפיו, שבבעלות בני שטיינמץ, בחלקים שווים, רכשה חברת נדל"ן לטבית בתמורה לכ-4.4 מיליון אירו.

החברה הנרכשת הינה הבעלים של קרקע בשטח של כ-22.5 דונם בעיר ריגה, אשר בהם התחילה הקמתם של מגדלי מגורים בני 18 קומות כל אחד. כמו כן, קיימים היתרים מהרשויות הלטבים להקמת 3 מגדלי מגורים נוספים על קרקע זו.

שטח המכירה הכולל של כל חמשת המגדלים מוערך בכ-45,000 מ"ר ובו מתוכננות 572 דירות. עד כה נמכרו 87 דירות בפרוייקט.

מב.ס.ר נמסר כי להערכתה היקף הפרוייקט אמור להסתכם בכ-36 מיליון אירו.

שחר למקין מנכ"ל החברה מסר: "רכישת החברה הלטבית תומכת באסטרטגיה של בסר אירופה למיקוד בבניה למגורים במזרח אירופה. בשוק הלטבי, בדומה לשווקים מזרח אירופים אחרים בהם אנו פעילים מספר שנים, מתחוללים בשנים האחרונות מספר תהליכים התומכים בהתפתחות מואצת של שוק הבניה למגורים. התפתחות ענף המשכנתאות, היווצרות מעמד ביניים ויציאה ממגורים משותפים של המשפחה המורחבת יוצרים ביקושים הולכים וגוברים ליחידות דיור. אנו פועלים ליישום הידע הרב שצברנו בפרויקטים דומים במזרח אירופה לצורך ייזום ושיווק הפרויקט וזאת תוך שיתוף פעולה עם גופיי השקעה בינלאומיים".