מיזוג בין רו"ח ויטקובסקי ומנדל להקמת המשרד העשירי בגודלו בארץ

משרד רואי החשבון ויטקובסקי-אברמזון-כנעני הודיע היום (ה') על מיזוגו עם משרד מנדל-מנדל-וייסמן. מנהל המשרד, יעקב ויטקובסקי, מסר, כי במשרד המאוחד 110 עובדים. נתון זה מציב את משרד ויטקובסקי במקום העשירי ברשימת משרדי רואי החשבון בארץ.

לפני כשנה התמזג משרד ויטקובסקי התל-אביבי עם משרד אברמזון-כנעני הירושלמי, וכעת התמזג המשרד המאוחד עם משרד חיפאי. במשרד ויטקובסקי היו עד כה 85 עובדים, ובמשרד מנדל - 25 עובדים. משרד ויטקובסקי חבר ברשת IA, הממוקמת בסביבות המקום ה-25 בעולם, עם מחזור של כ-280 מיליון דולר בשנה.

בין לקוחות המשרד: משרד הבריאות (ייעוץ לפרוייקטים, פיקוח על קופות חולים וביקורת בבתי החולים רמב"ם, פוריה, ברזילי והלל יפה), רשות החברות הממשלתיות (ייעוץ ובדיקות חשבונאיות מטעם הרשות), משרד האנרגיה (פיקוח על פרוייקטים במו"פ), חברת הביטוח הממשלתית ענבל (ביקורת פנים), מלון שרתון בתל-אביב (ביקורת), היכל התרבות (ביקורת) ותיאטרון גשר (ביקורת).

ויטקובסקי אמר ל"גלובס", כי %60 מפעילות המשרד היא בתחום הביקורת, והיתרה - בשירותים נילווים. הוא הסביר, כי עד לפני שנתיים שימש כמבקר פנים של רשות ניירות ערך, ולפיכך היה מנוע משרדו מלבקר חברות בורסאיות.

המשרד שותף במשרדי ראיית חשבון בבודפשט (%50 מהבעלות), ורשה (%35) ופראג (%35), שותפויות אליהן נכנס לפני 7 שנים. שותפים ישראלים עובדים דרך קבע במשרדים אלו, ולדברי ויטקובסקי הם משרתים בעיקר גורמים ישראליים הפעילים בהונגריה, פולין וצ'כיה