המימוש בתדיראן קשר ובקרן פימי העביר את גמול לרווח שנתי של 75.3 מיליון שקל

סך המימושים של החברה הניבו תמורה של כ-80.8 מיליון שקל והרווח לפני מס שיצרו הסתכם בכ-29.9 מיליון שקל

חברת ההשקעות גמול דיווחה היום על תוצאותיה לסיכום הפעילות העיסקית ברבעון הרביעי ובשנה כולה, מהן עולה כי החברה הגדילה את רווחיה השנתיים בכ-21% אשר הסתכמו ברמה של 75.3 מיליון שקל לעומת רווח של 62 מיליון שקל בשנה המקבילה אשתקד.

הגידול ברווחים נובע משורה של מימושים מוצלחים שביצעה החברה במהלך שנת 2004 בתחומי הטכנולוגיה, קרנות השקעה ופעילויות בשוק ההון. מימוש תדיראן קשר ייצר רווח לפני מס של כ-16.8 מיליון שקל. המימוש של כ-90% מזכויותיה כשותף מוגבל בקרן פימי תמורת כ-30.7 מיליון שקל, ייצר רווחים לפני מס של כ-6.8 מיליון שקל. בנוסף, במהלך השנה רשמה גמול הכנסות מחלוקת רווחים בקרן פימי בסכום של כ- 28 מיליון שקל.

המימוש של 47% מאחזקותיה בנס טכנולוגיות בחודש אוקטובר 2004, ייצר רווח לפני מס של כ-3.7 מיליון שקל. בין היתר מימשה החברה את החזקותיה בעורב טכנולוגיות, בחברת אר.אר תקשורת לווינים ובקרן אג-טק אשר הניבו רווח לפני מס של כ-0.5 מיליון שקל.

מכירת פעילות ניהול קרנות הנאמנות ואת חברת ניהול התיקים שבבעלותה לבית ההשקעות מיטב הניבה רווח לפני מס של כ-2.2 מיליון שקל. כאמור סך המימושים הניב תמורה של כ-80.8 מיליוני שקל והרווח לפני מס שיצרו הסתכם בכ-29.9 מיליון שקל.

אורי שלו מנכ"ל החברה מסר כי בכוונתה של גמול להרחיב את פעילות הנדל"ן בארץ בתחומי הבניה למגורים וכמו כן להשקיע בפרויקטים יזמיים ומניבים בחו"ל.