חברת הסטארט-אפ קוריגין נסגרת, 25 העובדים יפוטרו

חברת הסטארט-אפ הישראלית קוריגין (Corigin), שהתמחתה בפתרונות לשיתוף מידע ולאחזור נתונים (Data Sharing), נסגרת ומפטרת את כל 25 העובדים, כך נודע ל"גלובס". קוריגין, שנוהלה עד לאחרונה בידי אמנון פרסלר, לשעבר מנכ"ל ברודלייט, לא הצליחה ככל הידוע לעמוד ביעדים שהציבו לה המשקיעים.

קוריגין (לשעבר NewFrame), הוקמה ב-1995 בידי צבי מסיני, מייסד ספיאנס, ונוהלה בעבר בידי יורם קריב, שהיה בין ממייסדי SCP שהפכה לפרסייס. בשנותיה הראשונות מומנה החברה בידי המייסד ולאחר מכן שינתה את המיקוד העסקי שלה. במהלך 2003 נכנסו לקוריגין שתי קרנות הון סיכון - המרכזית ביניהם היא ורטקס ולצידה ג'נסיס. שתי הקרנות יחד השקיעו סכום מוערך של 10 מיליון דולר ועל פי נתוני חברת המחקר IVC-Online, הגיוס הראשון שביצעה, בשנת 2003 בהיקף של 5 מיליון דולר, נעשה לפי שווי חברה של 10 מיליון דולר אחרי הכסף.

המוצרים של החברה ניסו לשלב בין מערכות מבוססות שרת-לקוח לבין מחשבי המיינפריים הוותיקים, במטרה להאיץ את מהירות קבלת הנתונים במערכות שמשלבות מחשבי מיינפריים ומערכות חלונות NT ויוניקס ולמנוע עומס על המיינפריים בעת שהוא מתבקש לספק העברת מידע.

קוריגין, שפעלה באזור התעשייה בלוד, העסיקה משרד שיווק ומכירות בבוסטון ואת פעולות המכירה ביצעה באמצעות שיתוף פעולה עם היטאצ'י דאטה סיסטמס (HDS).