שמרוק ממשיכה לעבות נוכחותה בישראל: נחתם ההסכם להשקעת 4.5 מ' ד' במ.ט.י מחשבים

מ.ט.י תקצה 20% ממניותיה לשמרוק; לשמרוק האופציה לרכישת 500 אלף מניות נוספות במחיר מימוש של 8.25 שקל למניה

שמרוק, זרוע ההשקעות של קונצרן דיסני, ממשיכה למצב עצמה כאחד הגורמים הפעילים בשוק המקומי בביצוע השקעות פרטיות בחברות תעשייתיות צומחות. אתמול נחתמה העיסקה במסגרתה תשקיע שמרוק 4.5 מיליון דולר במ.ט.י מחשבים ושירותי תוכנה , הנשלטת בידי צבי בורוביץ.

על פי ההסכם בין הצדדים תקצה מ.ט.י לשמרוק במועד השלמת העסקה 20% ממניותיה (כ-2.8 מיליון מניות) תמורת 4.5 מיליון דולר. מחיר העסקה משקף למ.ט.י שווי של 18.5 מיליון דולר לפני הכסף. בנוסף, תעניק מ.ט.י לשמרוק אופציה הניתנת למימוש במהלך 5 השנים הבאות, לרכישת 500 אלף מניות נוספות במחיר מימוש של 8.25 שקל למניה, כשמניית מ.ט.י נסחרת כיום ברמה של כ-8.29 שקלים.

בנוסף לאמור לעיל, הוסכם כי במועד השלמת העיסקה תנתן למשה (מוני) בורוביץ בנו של בעל השליטה המכהן בחברה כמנכ"ל משותף וכסמנכ"ל הכספים (מובילי איה), בעל השליטה בחברה, אופציה הניתנת למימוש במשך 5 שנים לפי מחיר מימוש דומה של 8.25 שקלים למניה.

מ.ט.י מחשבים פועלת בארבעה מגזרי פעילות: פיתוח וייצור מגוון סוגי אנטנות לצרכים ביטחוניים ובעיקר אזרחיים (פעילותה העיקרית של החברה); הנדסת מערכות ופרויקטים של פיתוח מערכות אלחוטיות; ייצוג וייעוץ של חברות בינלאומיות בתחום האלקטרוניקה ולאחרונה גם פיתוח וייצור גלאי אזעקות מתוחכמים, תחום שעדיין איננו מניב הכנסות לחברה.

מ.ט.י רשמה ב-2004 הכנסות ממכירות בהיקף של 53.7 מיליון שקל כשבשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 1.1 מיליון שקל.