אבי ארד ממארוול יתוגמל בכ-5 מיליון דולר בשנה

אבי ארד, המנהל הקריאטיבי של מו"ל הקומיקס מארוול אנטרפרייזס והיו"ר ומנכ"ל של אולפני מארוול, יזכה להעלאה ניכרת בשכרו הבסיסי, שיעמוד על מיליון דולר לשנה.

מועצת המנהלים של מארוול אישרה גם תגמול נוסף: עד מיליון דולר בונוס שנתי בהתאם לרווח התפעולי של החברה, תשלום נוסף בסך של עד 1.25 מיליון דולר בשנה עבור סרטים שארד מפיק בהוליווד, ובונוס נוסף בסך של עד 2.02 מיליון דולר בהתאם למכירות מארוול אנטרפרייזס.

חוזה השכר החדש של ארד יפוג בינואר 2007. ארד השתכר עד כה 375 אלף דולר שכר בסיסי ובונוס בסך 612 אלף דולר. ארד ושותפו יצחק (אייק) פרלמוטר הם בעלי השליטה במארוול, אותה חילצו מפשיטת רגל שנבעה בין השאר ממאבקי שליטה בין צמד המיליארדרים רון פרלמן וקארל אייקאן.

מניית מארוול נסקה בימים האחרונים לשיא של 21.8 דולר, והתפיחה את שווי השוק של החברה ל-2.3 מיליארד דולר. ארד עצמו הפיק את כל שוברי הקופות של מארוול, ובמיוחד את צמד סרטי ספיידרמן שגרף 1.5 מיליארד דולר בבתי הקולנוע ברחבי העולם. מכירות המרצ'נדייזינג הכפילו את ההכנסות אך חלקה של מארוול ברווחים היה נמוך יחסית, בשל החוזה המקורי שנחתם עם אולפני סוני, מממני הסרט.

ביולי הקרוב יגיע למסכים "ארבעת המופלאים", סרט אירוע נוסף של ארד (ואולפני פוקס) המבוסס על דמויות פופולריות של מארוול. ארד שוקד גם על סרטי המשך נוספים ל--Xמן ולספיידרמן, ונערך להפקת סרטים נוספים שימומנו ע"י מריל לינץ' כחלק ממיזם בשווי של 525 מיליון דולר.