חברת הגיחון אישרה את תקציבה ל-2005 והוא יהיה 465 מיליון שקל, הכולל תקציב שוטף ותקציב הפיתוח.
על-פי הצעת התקציב, ההוצאות השוטפות ל-2005 נמוכות מאומדן הביצוע ל-2004 ב-3.6 מיליון שקל, ומהווה התייעלות של 1.2%.
אומדן ההכנסות השוטפות של הגיחון ל-2005 מסתכם ב-284.5 מיליון שקל ומתבסס על מכירות של 51 מיליון קוב ל-170 אלף צרכנים בירושלים, ומכירה של 3.7 מיליון קוב מים למעלה אדומים.
חברת גיחון היא תאגיד הביוב והמים של ירושלים. מנתוני החברה עולה, כי צרכני המים בירושלים מתפלגים כך: 62% צריכה ביתית וגינות נוי; 11% מוסדות ומתקנים; 7% תעשייה ועסקים; 5% בתי חולים; 4% תעשייה והקצבה; 4% גינון ציבורי; 2% בנייה וחקלאות ו-4% לרשות הפלשתינית.
יו"ר הדירקטוריון, משה קלצ'ין, ציין כי ב-2005 יושם דגש על שדרוג מערכת המדידה וטכנולוגיות חדישות ושדרוג רמת טיהור המים, שתאפשר טיפול ראשוני של קולחי ירושלים להשקייה בלתי מוגבלת לחקלאות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.