חדש! - מחלקת עסקים

לעמרי שרון יש אורחים לא קרואים * העיתונאים אלעזר לוין ויואב יצחק פותחים דף חדש * לאיזה כבוד יזכה אהוד אולמרט בכנס ההיי-טק השנתי * ומי ישתתף במסיבת הקוקטייל של עו"ד א. עומר

ההבטחה של קמפלר

* חברת כרמל מערכות מיכלים המתמחה בתכנון, ייצור ושיווק מוצרי אריזה מקרטון, התקנאה כנראה במתחרה הקטנה יותר, קרגל, והחליטה גם היא לצאת לגמרי מהמסחר בבורסת האיימקס בלונדון. לדורון קמפלר, מנכ"ל החברה, יש גם הסבר: "החברות בבורסה לא נותנת כלום, אלא רק גורמת לנו הוצאות". אז למגינת ליבם של כמה בעלי מניות, בינתיים הפסיקה כרמל את המסחר. על השאלה מה עם הצעת רכש ומה עם המשקיעים שרכשו את המניה, ענה קמפלר: "א', אנחנו לא חייבים לצאת בהצעת רכש, ובנוגע לבעלי המניות - אני מבטיח שהם לא יקופחו". אז אם אתם בעלי מניית כרמל ולא הצלחתם להיפטר ממנה, שמרו עליה. הצ'ופר בדרך.

האורחים של עמרי שרון

* ח"כ עמרי שרון זכה ביום שבת לכמה אורחים: ארגון "משמרות השחיתות" מארגן משמרת שחיתות ליד ביתו בתל אביב, תחת הכותרת "המדינה לא של אבא שלך". בהזמנה למשמרת נכתב: "מסבירים יפה לעמרי שרון שהמדינה שייכת לנו. די עם השטיקים והקומבינות". המפגש היה אמור להתקיים בשבע וחצי בערב, אך הוקדם לשעה שבע, בגלל המשחק מול אירלנד.

המסיבה של א. עומר

* יו"ר פלאפון בני וקנין, מנכ"ל דובק אריה זייף ויו"ר אפרידר אלי אלעזרא ישתתפו במסיבת קוקטייל שעורכת פירמת עו"ד א. עומר, השוכנת בבית השגרירות הרוסית לשעבר, בשדרות רוטשילד בתל אביב. מסיבת הקוקטייל תתקיים מחרתיים (ג') בגג המבנה, לרגל פתיחת שלוחה של הפירמה בבריסל. מברכים נוספים באירוע הם אפרים לרון, לשעבר נשיא בית המשפט המחוזי בבאר שבע; אדריאן בינן, הנספח הכלכלי בשגרירות הולנד בישראל, וג'ינו נאלה ויעקב למפרט, הנספחים הכלכליים של בלגיה בישראל. (הדס מגן)

האות, הפרס והשולם

* אהוד אולמרט, קלינטון האריס, זוהר ויהודה זיספל ושלמה דוברת יקבלו את אות ההיי-טק הישראלי לשנת 2005 בכנס ההיי-טק השנתי של האיגוד הישראלי של משקיעי ההון סיכון (IVA).

* פרס הרצל בסך 50 אלף שקל יוענק לפרופ' אניטה שפירא, על תרומתה בתחום הציונות, במסגרת חגיגות ה-80 לעיר הרצליה.

* לאחר שנים של יחסים רעועים, אלעזר לוין ויואב יצחק פותחים דף חדש: לוין, עד לא מזמן כתב "גלובס" לענייני נדל"ן, יכסה את תחומי הנדל"ן והביטוח באתר "חדשות מחלקה ראשונה" (Nfc) של יצחק.