ביהמ"ש: אין דחיפות לדון בבקשת פירוק השותפות במשרד עו"ד שרגא בירן

דחה את בקשת עו"ד צדקיהו הרמולין לקבוע מועד לדיון דחוף בתובענה * אסר לפרסם את המידע בכתבי הטענות הנוגע ללקוחות המשרד

בית המשפט המחוזי בת"א דחה את בקשתו של עו"ד צדקיהו הרמולין, לקבוע מועד לדיון דחוף בתובענה שהגיש נגד מי שהיה עד לאחרונה שותפו, עו"ד שרגא בירן.

השופט מגן אלטוביה קבע את הדיון ל-20 בדצמבר, וקבע כי הבקשה לקביעת דיון דחוף אינה מצריכה אפילו את תגובתו של בירן. "הסעד המתבקש בבקשה אינו טמון בהקדמת הדיון ומכל מקום, תיק זה יישמע על-פי סדרו ובהתאם לסדר שמיעת המרצות הפתיחה, והכל על-פי יומן בית המשפט".

אלטוביה אף אסר לפרסם את המידע העולה מכתבי הטענות והנספחים שמגישים הצדדים, ככל שהוא נוגע לצדדים שלישיים, שהם לקוחות המשרד, כדי שלא לפגוע בפרטיות הלקוחות ובחיסיון שבינם לבין יועציהם המשפטיים. זאת, למעט צדדים שלישיים שהגישו תצהיר בהליך, ובכך "חשפו עצמם לפומביות הדיון".

בתגובה שהגיש אמש הרמולין לטענותיו המקדמיות של בירן, הוא הסביר את הדחיפות בכך שלטענתו שרגא בירן ובנו, עו"ד בועז בירן, מנסים בפועל לפרק את השותפות, תוך עקיפת ההליך השיפוטי, במטרה "לחנוק אותו מקצועית, כלכלית וחברתית".

בין היתר, טען, הם "העבירו והעלימו מאות תיקים ממשרדי השותפות, השמידו מסמכים רבים, החליפו מנעולים במשרדים ובחדרים ונעלו אותם, פתחו במסע שיסוי והסתה של לקחות השותפות ועובדיה כנגד הרמולין, במטרה ליצור דה-לגיטימציה בקרב עובדי המשרד בכל הקשור לו ולמעמדו".

בירן מסר בתגובה: "לתגובה של עו"ד צדקיהו הרמולין שהוגשה לבית המשפט אין כל שחר. לצערי, היא כנראה הולמת את התובע, ואני דוחה בשאט נפש את התוכן והסגנון. את דבריי אומר לבית המשפט" (ה.פ 403/05).