הוועדה לתשתיות לאומיות (הות"ל) ביטלה החלטה לקדם את קו הרכבת באזור נתיבות, בחלופה ממונהרת. הוועדה, בראשות שמאי אסיף, קיימה דיון חוזר בתוכנית קו הרכבת לנתיבות, והחליטה לאשר את החלופה המערבית.
בתחילת אפריל אישרה הות"ל, בתוכנית מסילת הרכבת אשקלון-באר שבע דרך שדרות נתיבות ואופקים, כי תוואי המסילה באיזור נתיבות יהיה במנהרה. בדיון חוזר שקיימה הות"ל נקבע, כי אין יתרון מובהק לחלופה זו.
הוועדה קבעה, כי לחלופה המערבית יתרונות ברורים. כמו כן, עלות ההקמה של החלופה המערבית נמוכה באופן משמעותי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.