נפטר אהרון אחיעז, יו"ר קמור

אהרון אחיעז, יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת קמור, נפטר היום (ה') לאחר מחלה קשה.

אחיעז נולד ב-1949 במושב בלפוריה שליד עפולה. הוא שירת בחיל האויר בדרגת רב-סרן כטייס קרב. ביוני 1982, בעת מלחמת שלום הגליל, הופל מטוסו והוא נפל בשבי. אחיעז הוחזק בידי אש"ף בדירה בביירות, ושוחרר במסגרת חילופי שבויים לאחר 3 חודשים.

להבדיל משבויים אחרים, היה לאחיעז תקציב מזון משלו, והוא ניהל עם שוביו שיחות חבריות יחסית. "כדרכו, הוא הצליח לייצר גם מהשבי משהו טוב", אמר אחד מחבריו. אחיעז שמר מאז על קשרים עם חברים פלשתינאים, ואף נפגש מספר פעמים עם יאסר ערפאת.

חברים מספרים על היותו יוצא דופן גם כטייס, יצירתי בחשיבה ובביצוע. גם בתחום העסקים פעל בצורה יוצאת דופן, הם אומרים. כבר מגיל 18 התעניין והשקיע בבורסה. לדבריהם, אחיעז היה "יוצא דופן עם צורת חשיבה יוצאת דופן ומחובר לאנשים יוצאי דופן".

בסוף שנות ה-70 הצטרף אחיעז, בעלה של יעל סחרוב, לעסקי משפחת סחרוב, והיה מנהל בקבוצת החברות סהר פיתוח, סהר אחזקות וסהר ביטוח. עם מכירת עסקי המשפחה, פנה אחיעז לעסקים פרטיים וב-1989 הקים את קבוצת קמור בשותפות עם דן ברנר.

קבוצת קמור נסחרת בבורסה בתל-אביב ועיקר פעילותה בתחום שוק ההון, נדל"ן, קמור רכב נציגת ב.מ.וו בארץ, ריקמור זכיינית ברגר קינג ועסקים אחרים. אחיעז הניח אם, רעיה ושלושה ילדים. הלוויתו התקיימה היום אחה"צ.« מאת זהבה דברת « נפטר אהרון אחיעז, יו"ר קמור