חוזה של 5 מיליון דולר לג'נגו עם NTT

נבחרה על ידי ענקית התקשורת היפנית כספקית תוכנה של נתב חדש, שמטרתו לבלום דואר זבל וסוסים טרויאנים

ג'נגו, המפתחת מערכת הפעלה ותוכנות לשערי גישה לאינטרנט בפס רחב (Residential Gateways) ולמערכות משובצות מחשב, נבחרה על ידי ענקית התקשורת היפנית NTT כספקית תוכנה של נתב חדש שמטרתו לבלום דואר זבל וסוסים טרויאנים.

החברה מעריכה כי בתוך שלוש שנים התוכנה תפעל ב-10 מיליון בתים ומשרדים ביפן וכי היקפה הכולל של העסקה יגיע ל-100 מיליון דולר מתוכם כ-5 מיליון דולר יוזרמו לג'נגו. על פי הערכות, החברה צפויה להודיע בתקופה הקרובה על שלוש עסקאות בסדר גודל דומה.

במסגרת העסקה חברו ג'נגו, המובילה בעולם בתחום ייצור תוכנות לראוטרים ולבית החכם, וחברת החומרה הטייוואנית JSTREAM, לבניית נתב בעל יכולות של ברירת וירוסים ודואר זבל. לדברי החברה, הייחוד של המוצר הוא בכך שבניגוד לרוב תוכנות ההגנה שנמצאות בתוך המחשב, הנתב החדש בולם את האויבים והמטרידים למיניהם כבר בשער הכניסה לבית או למשרד, בטרם הגיעו אל תיבת הדואר במחשב. עלות הנתב ללקוח בודד ביפן תעמוד על 120 דולר.

ג'נגו הוקמה בשנת 1998 בידי שני יוצאי צ'ק פוינט, עופר וילנסקי ודרי שרייבמן. בין משקיעיה ניתן למנות את קרן ההון סיכון פרטק אינטרנשיונל, חברת קונקסנט, אינפיניון ונצ'רס, אינטל קפיטל וקרן טלסופט פרטנרס. החברה מעסיקה 120 עובדים בנתניה ומוצרי הדגל שלה הינם פלטפורמות תוכנה OpenRG ו-OpenSMB, המאפשרות ליצרני ציוד תקשורת לספק לבית החכם ולמשרד הדיגיטלי מוצרי גישה מהירה בפס רחב, כגון מודמי כבלים ו-DSL, שערים חכמים (GATEWAYS) ונתבים אלחוטיים. *