כלכלני הפועלים: ברבעון השני תחול צמיחה של 35% ברווחי רבוע ישראל ל-27 מ' ש'

האנליסטים מותירים המלצתם לחברה על 'תשואת שוק', עם מחיר יעד של 43 שקל למניה, הגבוה ב-7.5% ממחירה הנוכחי בשוק

רביב אלדר ורחלי גרשון מיחידת המחקר בבנק הפועלים הותירו המלצתם לרבוע הכחול על 'תשואת שוק', עם מחיר יעד של 43 שקל, הגבוה ב-7.5% ממחירה הנוכחי בשוק.

ראשית מציינים האנליסטים, כי אחת ההחלטות האסטרטגיות העיקריות של החברה בתקופה זו היא הרחבת היקף הפעילות שאינה נובעת מתחום המזון. כחלק מאסטרטגיה זו הושלמה לאחרונה רכישת 50% מרשת כפר השעשועים.

לדברי האנליסטים, הרחבת היקף הפעילות שאינה נובעת מתחום המזון, תלויה בשינוי הרגלי הצריכה של הלקוחות, שינוי שהוא בגדר האפשר, אולם נדרש פרק זמן של מספר רבעונים עד שיוכל לבוא לידי ביטוי באופן מהותי.

מהלך נוסף שעושה החברה כחלק מאסטרטגית הגדלת מכירות ה- Non-Food הוא הקמת מחלקה טכנולוגית בה נמכרים בעיקר מחשבים, מדפסות ומצלמות. התכנון הוא להשלים הקמת המחלקות הטכנולוגיות ב-15 סניפי מגה עד אמצע חודש יולי, ומידת הצלחתן תקבע את המשך הפריסה.

עוד מציינים גרשון ואלדר, כי הנהלת החברה הציבה לעצמה מטרה להגדיל את מכירות ה-Near-Food (טואלטיקה, היגיינה, חומרי ניקוי) על חשבון רשתות הפארם.

באשר לרבעון השני, האנליסטים צופים כי החברה תרשום הרבעון רווח נקי של כ-27 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 20 מיליון שקלברבעון המקביל אשתקד.