מחלקת עסקים

צפרה כץ, נשיאת Oracle העולמית, קופצת לביקור בארץ - ונוחתת בבית השגריר האמריקני * עובדי קבוצת ח.ג.י.י. מבלים על שפת האגם בכפר טרומן * ולחברת מדטרוניק ישראל יש מנכ"לית חדשה

כץ מגיעה

צפרה כץ, נשיאת Oracle העולמית ויד ימינו של לארי אליסון, מגיעה בסוף החודש לביקור שני בישראל. במסגרת הביקור תערוך כץ מפגש סגור עם בכירי המשק הישראלי בנושא מיזוגים ורכישות חברות, בו תציג את אסטרטגיית החברה לרכישה ומיזוג חברות בעולם גלובלי. בנוסף, תחשוף פעילות ייחודית של החברה בישראל, תיפגש עם שרים בכירים ותחתום את ביקורה בקבלת פנים לבכירי המשק הישראלי שתיערך לכבודה בבית השגריר האמריקני. כץ, 43, היא ילידת ישראל, בוגרת הרווארד, שהצטרפה לבנק ההשקעות דונלדסון לופקין אנד ג'נרט, אשר התמזג עם קרדיט סוויס פירסט בוסטון.

רוזנברג נפרד

מאות מעובדי קבוצת ח.ג.י.י, הכוללת בין השאר את רשת סופר קרמיק, ויה ארקדיה, מרכז הבנייה והתעשייה אילת ועוד השתתפו באירוע חברה קיצי על שפת האגם בכפר טרומן. באירוע, שעמד בסימן הוקרה לעובדי החברה, נערך גם טקס החלפת מנכ"ל לקבוצה. מוקה (משה) רוזנברג, מנכ"ל הקבוצה זה כ-25 שנה פינה את כיסא לרענן ציוני, מי שכיהן בעבר כמנכ"ל מולטילוק ישראל. רוזנברג, הנמנה עם בעלי קבוצת ח.ג.י.י, ימשיך בעבודתו בקבוצה בהובלת פרויקטים מיוחדים.

האדי מבקר

ברק האדי, מנהל אזורי בכיר בחברת BENTLEY העולמית, קפץ לביקור בישראל לרגל הכרזה על חזרת פעילות בנטלי לישראל, באמצעות חברת מקיט מערכות מקבוצת תים. ברק האדי, פלשתיני המתגורר כיום בעמאן, הוא מנהל אזור מזה"ת, אסיה ואגן הים התיכון בחברה, המספקת פתרונות תוכנה לתחומי ה-GIS, ארכיטקטורה, הנדסה, בנייה, תכן תהליכי ותכנון מפעלים תהליכיים. מקיט צופה, כי היקף המכירות סביב מוצרי בנטלי בישראל יגיע תוך שנתיים להיקף של 2 מיליון דולר. ובאותה הזדמנות, האדי ינצל את ביקורו בישראל כדי לבקר את אמו המתגוררת בשכם.

גל מתמנה

הנהלת מדטרוניק העולמית מינתה את יהודית גל למנכ"ל חברת מדטרוניק ישראל, יצרנית ומשווקת טכנולוגיות רפואיות. גל מחליפה בתפקידה את דב דביר, שכיהן כמנכ"ל החברה וכעת פורש. גל הצטרפה למדטרוניק בשנת 2002, ובתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"ל החברה וכמנהלת יחידת הפרעות קצב לב.