הממשל הסיני יזמין בשבועות הקרובים חברות זרות על מנת לשכנען להשקיע בפרויקט הקמת מסילת הברזל הארוכה והיקרה ביותר בתולדות סין. כך על פי סוכנות הידיעות הממשלתית של סין, קשינאווה, המצטטת בכירים בממשל הסיני.
עלות מסילת הרכבת באורך 989 קילומטר, שתחבר בין העיר אוון, שבמרכז המדינה לבין העיר גוואנזגו, שבדרומה, מוערכת ב-116.6 מיליארד יואן (כ-14.1 מיליארד דולר). הממשל הסיני, שיחזיק ב-51% מהשליטה על מסילת הרכבת, מחפש חברות פרטיות, סיניות או זרות, שיזרימו לפרויקט 24 מיליארד יואן להשלמת הקמתה.
הקמת מסילת הברזל היא חלק מפרויקט פיתוח הרכבות, שמתכננת סין ל-15 השנים הבאות, במהלכן תשקיע 2 טריליון יואן בפיתוח התשתיות והארכת קווי הרכבת במדינה ב-110 אלף קילומטרים נוספים, עד שנת 2,020.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.