רשת קו אופ ירושלים השלימה את רכישת רשת הסופרמרקטים מטרו-מרקט

מטרו-מרקט, הנמצאת בבעלות משפחת סלטי, מונה 6 סניפים הפרוסים בין נתניה ואשדוד

רשת קו אופ ירושלים, שבבעלות אגודה שיתופית, השלימה את רכישת רשת הסופרמרקטים מטרו-מרקט, הנמצאת בבעלות משפחת סלטי. רשת מטרו-מרקט מונה 6 סניפים הפרוסים מנתניה ועד אשדוד.

עם השלמת עסקה זו, הפכה רשת קו אופ ירושלים לרשת המונה כ-20 סניפים. מרכזה של קו אופ ירושלים באזור ירושלים, בית שמש, גבעת זאב ומעלה אדומים. הרשת חתמה לאחרונה על הסכמים לפתיחת סניפים חדשים, גם במודיעין ובקריית יובל שבירושלים.

רמי מנדל, מנכ"ל קו אופ ירושלים, הצהיר לאחרונה, כי בכוונת הרשת להגיע למחזור פעילות של מיליארד שקל בשנים הקרובות.

לאחרונה ניסתה קו אופ ירושלים לרכוש את רשת הסופרמרקטים הירושלמית ספיר, אולם נתקלה בהתנגדות הממונה על ההגבלים העסקיים, לאור ריכוזיות יתר באזור שכונת פסגת זאב בירושלים. רמי מנדל אינו מאמין, כי הממונה יקשה על קבלת אישור לעסקה זו, המשרתת לדבריו את קהל הצרכנים, בעיקר לאור מצבה הנוכחי של רשת קלאבמרקט. מנדל אמר, כי יציאתה של קו אופ ירושלים מגבולות ירושלים והסביבה, נועדה לבסס את יציבותה של הרשת. באזור ירושלים, לדבריו, אין אפשרות צמיחה. הוא הוסיף, כי חלק ניכר מבעלי המניות באגודה עזבו במשך השנים את ירושלים, ואינם נהנים מקניות באגודה שלהם.

מיד עם אישור המיזוג, יפעלו סמנכ"ל הסחר של הרשת, פיני שטרית וחיים סלטי, מבעלי מטרו, למזג את החברות, על מנת שיפעלו כבר בתחילת ספטמבר תחת קו אופ ירושלים. יצויין, כי קו אופ ירושלים יוצגה בעסקה זו על ידי עו"ד עופר פיינשטיין מירושלים, ומטרו-מרקט יוצגה על ידיי משרד עו"ד גלברט מר"ג.