אמריקן לייזר בחרה בגלית גוטמן להוביל את קמפיין הקיץ של הרשת בשנה הקרובה, תמורת כ-150 אלף דולר.
לדברי ירון בן-אבי, נשיא אמריקן לייזר, "כרשת מרפאות לרפואה ואסתטיקה מהמובילות בארץ, אנו מבקשים להגדיל את המודעות שניתן לשפר ולשמר את המראה החיצוני וכתוצאה מכך את ההרגשה הפנימית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.