מחלקת עסקים

שריל סבן, אשתו של חיים, מהדקת קשרים עם אשתו של רופרט מורדוק * פלאפון, בעקבות סלקום ופרטנר, הולכת על אירוע מוזיקלי גרנדיוזי * וצביקה בארינבוים משחק פינג פונג עם ילדי הקייטינה בקרית גת

החברות הכי טובות

* "אני יכולה להיות זבוב על הקיר ולצפות בחיים בפעולה - וזה תמיד מהנה מאוד". השאיפה הזואולוגית-פמיניסטית שייכת לשריל סבן, אשתו של המיליארדר חיים סבן, שכתבה עשרות ספרים על פונדקאות, יחסים ורווחת ילדים, והיום נהנית לשבת, כאמור, ולצפות בבעלה על מגרש המשחקים. "לוס אנג'לס טיימס" מדווח, כי סבן הגיעה יחד עם נשות אילי תקשורת משפיעות אחרות לסאן-ואלי איידהו בשבוע שעבר בג'טים הפרטיים שלהן, כדי להשתתף בכינוס הטכנולוגיה והמדיה השנתי שמקיים בנקאי ההשקעות והמיליארדר הרברט אלן. באותו אירוע, אגב, כמה שנים קודם, סגר סבן את עסקת מכירת דיסני תמורת 5.3 מיליארד דולר. אחד מהקשרים הנשיים הבולטים נולד עוד בשנה שעברה, אז מדריכת היוגה של קאתי פרסטון, הנשואה לנשיא ויאקום, טום פרסטון, הציעה לה להציג את עצמה בפני וונדי מורדוק, אשתו השלישית של יו"ר ניוז קורפ, גם היא לקוחה ותיקה של היוגיסטית. מאז הפכו השתיים לחברות הכי טובות.

אסקפיזם באילת

* אחרי סלקום ומשינה, פרטנר ופסטיבל חיפה, הגיעה תורה של הבת הקטנה של פלאפון לצאת באירוע מוזיקלי גרנדיוזי, שבהתאם לקהל היעד - אם עברתם את גיל 22 אין הרבה סיכוי ששמות המופיעים בו יגידו לכם משהו. אירועי "העיר האדומה", המתקיימים זו השנה השלישית באילת, ייערכו בהשקעה של כמיליון דולר, וייפתחו ב-1 באוגוסט. הבליינים הצעירים יזכו להתחכך במנחה הישראלי ב-MTV בעל השם הכי לא ישראלי שיש, ג'ייסון דנינו-הולט, ובמגה די.ג'יי ארמין ואן ביורן. המפיק איתן סלימי, החתום על האירוע בשנה שעברה, התגייס למשימה גם השנה יחד עם חברת קידום המכירות young. עם האמנים הצפויים להופיע נמנים היהודים, הדג נחש, מה קשור, מומי לוי, כלא 6, מסיקה מוקי ולהקת שבע.

דורי מדיה ממנה, בגיר מסבסדת

* קונראד הברלינג (Conrad Heberling) מונה למנכ"ל יאיר דורי אינטרנשיונל, חברה-בת בבעלות מלאה של קבוצת דורי מדיה, הפועלת מבסיסה בציריך, שווייץ. הברלינג מחליף את ראובן שחם הפורש.

* והפעם בפינת הפירגון: חברת בגיר-פולגת שבעליה, צביקה בארינבוים ועופר גלבוע, נרתמו למבצע סבסוד קייטנות המתנ"ס בקרית גת ותרמה כ-250 אלף שקל לסבסוד הקייטנות לכ-800 ילדים. השניים אף טרחו והדרימו לקרית גת, והשתתפו בפעילויות הקייטנה השונות כגון פינג פונג וציור.