אולמרט באופנה

שלמה לירן, לשעבר מנכ"ל YES, מועמד לפרס יוקרתי בתחום ההיי-טק בשוודיה. מיכאל אוטו, השותף של קסטרו בגרמניה, הגיע לישראל ונפגש עם שר התמ"ת, אהוד אולמרט. גל מור מתמנה למנהלת משאבי האנוש בזארה. רשימת עורכי הדין שייצגו דירקטורים ונושאי משרה בכירים בבנק למסחר הולכת ומתארכת

לירן מצטיין ב-IT

* שלמה לירן, לשעבר מנכ"ל YES והיום מנכ"ל חברת הסלולר 3 בשוודיה, מועמד לפרס יוקרתי בתחום ההיי-טק בארץ הצפונית. לירן הוא אחד משלושת הפיינליסטים של תחרות "עכבר הזהב", שבוחרת מדי שנה זוכים בארבע קטגוריות, שאחת מהן, זאת עליה מתחרה לירן, היא בהצטיינות אישית בתחום ה-IT. לירן גבר על כ-600 מתחרים, והבחירה הסופית תתרחש בספטמבר השנה בבית העירייה של הבירה בסטוקהולם, המקום שבו מחלקים פרסי נובל. בשנה שעבר קיבל את הפרס מייסד קאזה וסקייפ, ניקלאס זנסטרום. לירן הפך למועמד סופי בזכות הצלחת רשת 3 בשוודיה, ועל כך ש"יש לו ההשפעה הגדולה ביותר על תחום הדור השלישי, והוא פועל להפוך את הדור השלישי לדבר יומיומי לכל אזרח שוודי. בתקופתו שירותי הדור השלישי בשוודיה המריאו, בתוך לחץ מחירים גדול", כתבה ועדת הבחירה. ההצלחה של לירן מצביעה על יכולתם של מנהלים ישראלים לנצל את יתרונותיהם גם במדינות זרות. לירן מוסיף, כי מועמדותו מוכיחה שאין לשוודים כל נטייה אנטי ישראלית.

אולמרט באופנה

* שר התמ"ת אהוד אולמרט ניצל את ביקורו של יו"ר קונצרן OTTO VERSAND ושותף רשת חנויות קסטרו בגרמניה, מיכאל אוטו, ונפגש עימו בלשכתו לדון בעיסוקיו המשותפים של הקונצרן עם גורמי תעשייה בישראל. אוטו הגיע לישראל לרגל תצוגת האופנה והשקת קולקציית סתיו-חורף של קסטרו, שנערכה השבוע בתל אביב.

גל מור מתמנה, דירקטורים מייצגים

* אלי קידר, מנכ"ל רשת האופנה הספרדית זארה, הודיע היום (ד') על מינויה של אפרת גל מור למנהלת משאבי אנוש ושירות של החברה. גל מור, 32, היתה בארבע השנים האחרונות מנהלת משאבי אנוש בחברת בת של HP, HPOMS.

* מבזק הבנק למסחר: הולכת ומתארכת רשימת משרדי עורכי הדין שייצגו את הדירקטורים ונושאי המשרה בבנק למסחר, לאחר שהמפרקים שמונו לבנק הגישו נגדם תביעה על סך 270 מיליון שקל, בטענה שעליהם מוטלת האחריות לקריסתו. להלן המייצגים, רשימה חלקית: משרד עו"ד גורניצקי ושות', עו"ד אורי גאון ממשרד ב. לוינבוק ושות', משרד עו"ד יגאל ארנון, משרד עו"ד זליגמן ושות', עו"ד יאיר אורעד.