ועד עובדי חברת החשמל מחרים את רוטמן: "הפכת את עצמך לאורח בלתי רצוי במחוזותינו"

דוד (מיקו) צרפתי במכתב לרוטמן: "החלטת לנסות להביא לפירוקה של החברה גם במחיר של פגיעה ודאית במשק החשמל בישראל בניגוד להגדרת תפקידך"

עובדי חברת החשמל מחרימים את רוטמן. במכתב ששיגר יו"ר הוועד הארצי של ארגון עובדי חברת החשמל, דוד (מיקו) צרפתי נכתב לרוטמן: "הפכת את עצמך לאורח בלתי רצוי במחוזותינו".

במכתב שכולו התקפה אישית על רוטמן כותב צרפתי:

"החלטת לנסות להביא לפירוקה של החברה גם במחיר של פגיעה ודאית במשק החשמל בישראל בניגוד להגדרת תפקידך ולחובת האמונים לחברה".

צרפתי במכתבו מותח ביקורת חריפה על התנהלותו של רוטמן כיו"ר הדירקטוריון של חברת החשמל. בין היתר על רקע דבריו של רוטמן כי יש לבצע בדיקה מחודשת של תוכנית הפיתוח וכן תמיכתו של רוטמן ברפורמה בחברת החשמל.

צרפתי כותב, כי כיו"ר הדירקטוריון לא בחן רוטמן חלופות מקצועות שונות לעומקן, לא נעשתה עבודה של הפקת לקחים מרפורמות מקבילות בעולם. "התעקשת שלא ללמוד את ייחודיות משק החשמל בישראל וסירבת להקשיב לעצות המומחים המתריעים מפני הסכנות שיתרחשו כתוצאה מהמדיניות שהינך מוביל והוגדרה על ידם 'כרשלנות פושעת'. במקום להתגאות בהישגם האדירים של העובדים, החברה ומנהליה, בחרת להשתלח בהם. בין היתר, טענת, כי החברה הינה בזבזנית, מנוהלת בחוסר מקצועיות, עובדיה אינם יעילים וכו'".

צרפתי מציין כי העובדים מוחים על התבטאויותיו של רוטמן ומגנים את דרך התנהלותו. צרפתי כותב: "הפכת לאורח בלתי רצוי במחוזותינו. אנו מוותרים על ביקורך באתרי החברה. איננו מעוניינים לשמוע את נאומיך או להתברך בבירכותך. אני ממליץ לך שלא להגיע לאתרי החברה השונים כי ממילא כל שתראה יוצג בפניך, יעוות על ידך וישמש לצורכי תעמולה והסתה נגד החברה".

מקורבים לרוטמן מסרו בתגובה: "אנחנו בטוחים כי גם מיקו צרפתי מבין שאחריותו של יו"ר הדירקטוריון כלפי החברה אינה פחותה משלו אם לא להיפך".