מחלקת עסקים

מיהו כתב הספורט החדש של העיתון "מקור ראשון" * מה עשה שגריר ארה"ב דן קרצר בכפר השיקומי "עלי נגב" * ומי הכין קוקטייל בטעם משחת שיניים

גיוסים ממקור ראשון

* העיתון "מקור ראשון" בבעלות איש העסקים שלמה בן-צבי, שעל פי סקר TGI שפורסם אתמול (ב') שומר על שיעור חשיפה יציב של כ-4%, ממשיך לגייס עוד ועוד עיתונאים. הפעם מצטרף למוסף הספורט דורון ברגר, שבעשר השנים האחרונות שימש ככתב במוסף הספורט של "הארץ". ברגר הודיע לאחרונה על עזיבתו את "הארץ", עקב רצונו בשינוי ופנייה לערוצים אחרים. עורך מוסף הספורט של "מקור ראשון", אלי סהר, שימש גם הוא בעבר כחבר מערכת הספורט של עיתון "הארץ". לדברי סהר "אנו שמחים על הצטרפותו של דורון למערכת. אין ספק כי מדובר בכתב ותיק, איכותי ומקצועי, שיכול לתרום רבות מניסיונו והמידע שצבר". ברגר מסר: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי ורואה בעבודתי ב'מקור ראשון' את האתגר שחיפשתי. מדובר במוסף ספורט היוצא במהדורה שבועית, מה שמצריך זווית ראייה חדשה של סיקור וכתיבה". ל"מקור ראשון", שהחליט זה מכבר על פנייה לקהלי יעד חדשים, הצטרפו בין היתר גיא רפפורט, לשעבר ב"ידיעות אחרונות", טל שביט, אמיר שוורץ ופנחס לנדאו.

קרצר מתפנה

* שגריר ארה"ב, דן קרצר, התפנה למספר שעות והגיע לכפר השיקומי "עלי נגב" של רשת מעונות "על"ה" לטקס הנחת אבן פינה לבריכה השיקומית שתקום במקום, ותיתן מענה ל-200 מתבגרים בעלי פגיעות פסיכומוטוריות קשות; ותספק טיפולים הידרותרפיים מיוחדים לתושבי הסביבה. עוד הגיעו: אלוף במיל' דורון אלמוג, יו"ר עלי נגב; אלוף פיקוד הצפון בני גנץ; שמואל ריפמן, יו"ר הרשות לפיתוח הנגב; ד"ר איתן חי, מנהל בי"ח סורוקה; אבנר מורי, ראש מועצת מרחבים ועוד.

צוק יגיש

* פרוקטר אנד גמבל, שהשיקה סדרת משחות שיניים בטעמים, לקחה את העניין כמה צעדים קדימה: השף ניר צוק, המוביל את קמפיין ההשקה, יגיש את משחות השיניים לסועדים במסעדותיו בסיום הארוחה, וירקח קוקטיילים בטעמי המשחות. שירז טל, לוסי דובינצ'ק, אילן פיבקו ואחרים הגיעו לאירוע ההשקה המצוחצח.