אנגל משאבים סיכמה על חיתום חדש לחב' נכדה - הכפילה את שוויה לקראת הנפקה

לפי הצעת החתם החדש, החברה המונפקת תגייס ב-AIM בלונדון כ-240 מ' ש' לפי שווי של כ-760 מ' ש'; היקף ההנפקה ושווי החברה גבוהים ב-50% מההסכמה עם החתם הקודם

אנגל משאבים , שבשליטת יעקב אנגל, הודיעה היום לבורסה כי החברה הבת אנגל ג'נרל דיבלופרס על הסכם עם חברת חיתום חדשה לשם הנפקת חברה נכדה של החברה בבורסת ה-AIM בלונדון. מאנגל משאבים נמסר כי החברה החליפה חתם מכיוון שקיבלה שווי גבוה בהרבה במסגרת ההסכמה עם החתם, הנמנה גם הוא על חברות הברוקרים הגדולות בלונדון.

על פי הצעת החתם החדש, החברה המונפקת תגייס באמצעות הנפקת מניות סך של כ-240 מיליון שקלים ושווי החברה המונפקת המשוער לאחר ההנפקה יגיע לסך של כ-760 מיליון שקלים. היקף ההנפקה וכן שווי החברה גבוהים ב-50% מההסכמה עם החתם הקודם. עד כה היה בכוונת החברה להנפיק את מניותיה של החברה הנכדה בבורסת ה-AIM בלונדון לפי שווי של כ-330 מיליון שקל ולגייס 120-160 מיליון שקל.

החברה המונפקת מרכזת את פעילותה הבינלאומית של החברה בתחום הבניה היזמית למגורים מחוץ לישראל, ומתמקדת נכון להיום במדינות צ'כיה, הונגריה, גרמניה, פולין, בולגריה וקנדה. היקף הפרויקטים בהם מעורבת החברה המונפקת מסתכם בכ-9,000 יחידות דיור בהיקף מכירות כספי צפוי של כ-4.4 מיליארד שקלים.