סקאל ספורט תשווק את אופנת DKNY

תפתח 10 חנויות מותג בתחום האופנה ברחבי הארץ בשנה הקרובה

סקאל ספורט תשווק את אופנת DKNY - קו האופנה העממי של דונה קארן. ל"גלובס" נודע, כי לצורך זה חברה סקאל ספורט למיזם משותף עם חברת "בום", בבעלות דני אילני, יבואנית המותג דונה קארן, ואף תשקיע בחנות דונה קארן שתיפתח בקרוב בכיכר המדינה בתל-אביב.

אילני ימשיך לייבא ולשווק את קו אופנת העילית של דונה קארן. את מותג DKNY תנהל בת אל סקאל, בתו של מנכ"ל סקאל, סולי סקאל.

במסגרת קו מוצרי DKNY ישווקו בגדים, תיקים, משקפיים ואביזרים, וסקאל ספורט תתחלק ברווחים עם אילני. אופנת DKNY תשווק הן בחנות הדגל של דונה קארן בכיכר המדינה, והן בחנויות הדיוטי פרי של סקאל בנתב"ג.

DKNY מצטרף לשורת המותגים אותם מייצגת בארץ סקאל ספורט, בהם: טימברלנד, קדס, אל איי גיר, אירווק, ראסל את'לטיק, ספרי טופ סיידר, באלי, אוני'ל, אושן פסיפיק, אל, נעלי ותיקי גס ותיקי אאוטדור.

ל"גלובס" נודע, כי סקאל ספורט מתכננת פתיחתן של 10 חנויות מותג בתחום האופנה בשנה הקרובה. אחרי החנות בכיכר המדינה, תיפתח חנות נוספת של DKNY בסיטי סנטר בחיפה בחודש פברואר, ו-9 חנויות מותג, בהן קלווין קליין, באלי, גס הנעלה ותיקים, WEST‏9 ואחרות.

אתמול (ד') נסגרה העיסקה לפיה רכשה סקאל ספורט %50 מפלאנט איי, מקבוצת פדרמן החזקות בשליטת דייוויד פדרמן, המייבאת את המותגים: ריבוק, ברבי, פישר פרייס, שעוני ראדו, סקטור, אוריינט ואחרים. סקאל תצרף לרשימת המותגים הזו את שעוני טימברלנד, שעוני ELLE ועוד.

מחזור המכירות של קבוצת סקאל ספורט יעלה השנה על 750 מיליון שקל. פעילות הקבוצה כוללת את האחים סקאל, המפעילים את חנויות הדיוטי פרי בחיפה, במעברי הגבול, בנמל חיפה, נמל אשדוד, באילת ובעובדה, אספקה לאו"ם ולכח הרב לאומי, לחברות תעופה ולאניות. סקאל ספורט מפעילה את חנויות הדיוטי פרי בנתב"ג ובעובדה, ומפעילה כ-17 חנויות בשוק המקומי. החברה מפעילה מערכת שיווק ל-400 חנויות בארץ. האחים סקאל סוכנויות ושיווק עוסקת בשיווק סיגריות של יפאן טובקו, ומכשירי חשמל בשוק המקומי. סקאל דיוטי פרי היא זכיינית חנויות החשמל, האופנה, השעונים והנעליים בדיוטי פרי