בית האופנה הוגו בוס ומגזין "בלייזר" חתמו על הסכם שיתוף פעולה שיווקי, לרגל השקת בושם חדש: HUGO Energise.
במסגרת זו יצורפו ל-65 אלף גיליונות יום ההולדת של בלייזר באוגוסט, מפות של ת"א עם "הקו האדום" של הוגו אנרג'ייז, המסמן את המקומות החמים בעיר. למפות יצורפו כרטיסי "הוגו אנרג'ייז", המעניקים הטבות בלעדיות למקומות החמים בעיר.
את מפת הוגו בוס בבלייזר ילווה קמפיין טיזרים, שיגובה בסטריפים במגזין ובפרסום באתר של בלייזר באינטרנט ובאתרים וואלה, נענע, ONE ולילה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.