רווחי פועלים אי.בי.אי זינקו ל-26.6 מ' ש' ברבעון: אליאב בר-דוד ויחליף את צלניר כמנכ"ל

הרווח כולל רווח הון של 11 מיליון שקל ממימוש המניות ביורוקום תקשורת סלולרית * צלניר ימונה ליו"ר החברה

מכונת ההנפקות המשומנת של פועלים אי.בי.אי המשיכה לעבוד גם ברבעון השני של השנה. הרבעון, שלווה בפעילות שיא בשוק החיתום על רקע הגאות בבורסה, הניב לפועלים אי.בי.אי רווח נקי של כ-15.7 מיליון שקל מפעילותה השוטפת, זינוק של כ-230% לעומת הרבעון המקביל.

הרווח הנקי הכולל של החברה ברבעון השני עמד על כ-26.6 מיליון שקל, אודות לרווח הון בסך 11 מיליון שקל אותו רשמה פועלים אי.בי.אי כתוצאה ממימוש מניותיה בחברת יורוקום תקשורת סלולרית.

במחצית הראשונה של השנה ניהלה החברה ושימשה כחתם בכ-52 הנפקות פרטיות וציבוריות ועסקות אחרות בתחום הבנקאות להשקעות. פעילות זו הניבה הכנסות בסך כ-56 מיליון שקל - גידול של כ-160% לעומת המחצית המקבילה.

פועלים אי.בי.אי הכריזה עם פרסום הדו"ח על דיבידנד בהיקף של כ-25 מיליון שקל, המגדיל את היקף החלוקה מתחילת השנה לכ-38 מיליון שקל. נכון לתום הרבעון, עומד הונה העצמי של החברה על כ-96 מיליון שקל, ומממן כ-79% מהמאזן. יתרות המזומן של החברה מסתכמים בכ-95 מיליון שקל.

למרות הדו"ח המרשים, החדשות המהותיות שייצרה היום פועלים אי.בי.אי, , הם דבר מינויו של אליאב בר-דוד למנכ"ל חברת החיתום, במקומו של רונן צלניר, שימונה ליו"ר החברה.

בר-דוד, בן 33, שימש ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"ל שיווק ומכירות בפועלים אי.בי.אי והיה אחראי על שיווק ההנפקות למשקיעים מוסדיים ולציבור. במקומו של בר-דוד כמנהל השיווק של חברת החיתום מונה ירון אילוז, שהצטרף לאחרונה לחברה. אילוז, כיהן בעבר כסמנכ"ל פיתוח עסקי בקרן פנסיה וכמנהל מחלקת השקעות בחברת ביטוח.

פועלים אי.בי.אי נחשבת לאחת ממובילות שוק החיתום המקומי. בשנים האחרונות ומתחילת השנה הובילה 4 הנפקות אקוויטי בהיקף כולל של כ-1.1 מיליארד שקל. החברה נסחרת כיום בבורסה לפי שווי של כ-61 מיליון דולר לאחר ששווייה זינק ב-97% מתחילת השנה.