עם תום "ההחדרה הרכה" של פרטנר, היא יוצאת בהשקה המסחרית שלה, תחת הסיסמא: "העתיד נשמע מצויין - העתיד נשמע ORANGE".
ההערכה היא, כי בקמפיין ההחדרה בלבד יושקע סכום של 3 מיליון דולר. מחר (ו') עומד לעלות בטלוויזיה סירטון הפירסומת הראשון מתוך סדרה של 7 סרטים, במסגרת מגה-הפקה שארכה 8 ימי צילום בחוף המערבי בארה"ב, בהשתתפות מאות ניצבים ועשרות שחקנים מרחבי העולם.
הפקה זו נחשבת לאחת המורכבות ביותר שהופקו בשוק הישראלי. גורמים בענף מעריכים, כי הפקה מסדר גודל כזה נאמדת בכ-1.5 מיליון דולר. הקמפיין מנוהל על ידי משרד שלמור-אבנון-עמיחי, ואת הסרטים ביימה איילת מנחמי והפיק אריאל פרידן (פרדיסו).
סרט הפירסומת צולם בפארק שעשועים בעיירה סנטה קרוז ליד סן פרנסיסקו. בפארק נפגשים אנשים מכל העולם, בקשת גילאים רחבה. האנשים משתעשעים בגלגל הענק, במכוניות המתנגשות, ברכבת הרים וסחרחורות סוסים. פארק השעשועים אמור לסמל מקום בו נשברות המחיצות: אנשי עסקים פושטים את חליפת העבודה, והופכים לילדים קטנים.
הבחירה בפארק שעשועים כאתר הצילומים נועדה להעביר חוויות של התרגשות עצומה. דרך הסרטים מוצגים ערכי המותג אורנג': חופש, הגינות ופשטות. "כשמותג נכנס לקטגוריה עמוסה, חזקה עליו שהוא צריך לעשות את הדברים אחרת", אומר גדעון עמיחי, מנהל הקריאטיב, "עליו להמציא את הקטגוריה מחדש".
את הפירסום הטלוויזיוני מגבה שילוט חוצות בפריסה של למעלה מ-1000 שלטים ברחבי הארץ, המציג את המותג החדש על ידי הצגת המילה "שלום" בעברית ובשלל שפות אחרות.
בנוסף, יעלו מודעות בעיתונים, תשדירי רדיו, סרטים בבתי הקולנוע וצפלין, שישייט מעל שמי הארץ במשך חודשים, בהשקעה של 0.5 מיליון דולר.
עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר, הציג היום במסיבת עיתונאים את התפיסה השיווקית של אורנג', המבוססת על תשלום פר כמות דקות בלבד - "שיחה אחת - תשלום אחד", ללא חיובים בגין דמי מנוי, מחיר לדקה, אחריות ושירותי ערך מוסף.
בתגובה להצעה השיווקית של פרטנר, אמר ל"גלובס" בני איינהורן, המשנה למנכ"ל פלאפון: "לפרטנר יש את המחירים הגבוהים ביותר בשוק הסלולארי במדינת ישראל, למרות שיש לה הכי מעט אתרים והכי הרבה חורים. כאשר בדקנו מחיר ממוצע לחבילה בסטטיסטיקת השיחות לפלאפון, בכל אחת מהחבילות תעריפי פרטנר יקרים יותר. הם מכתיבים חבילות מאוד קשוחות ויקרות"
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.