"קסם של אגדה" יכלול 7 מופעי בכורה של תיאטרון מחול

בפסטיבל, שיתקיים במתחם סוזן דלל בת"א בין ה-17 ל-20 באוגוסט, תהיה גם סדנת יצירה לשפת תנועה שיצר אוהד נהרין

פסטיבל "קסם של אגדה" ה-19 להצגות ילדים על שם ירון ירושלמי ז"ל, יתקיים במתחם סוזן דלל בשכונת נווה צדק בת"א בין ה-17 ל-20 באוגוסט, עם תוכנית אמנותית שתכלול שבעה מופעי בכורה של מחול-תיאטרון, מחזמר אחד, ארבע הפקות המיועדות לגיל הרך מאד וסדנת יצירה לשפת תנועה שיצר אוהד נהרין.

הדגש על שפת המחול והתנועה השנה הוא חלק מחגיגות 20 שנה לייסודו של מרכז סוזן דלל, המזוהה כמשכן בית לכמה מיוצרי המחול הבולטים בישראל.

בין השאר תעלה להקת הפלמנקו הישראלית "קומפאס" גרסת מחול ל"שלגייה ושבעת הגמדים", קבוצת דינה תלם תעלה את המופע "מחבואים, שלוש, ארבע", תיאטרון גושן יעלה את מופע המחול-תיאטרון "כובע הקסמים" השזור בשירי ילדים מוכרים פרי עטם של מרים ילן-שטקליס, אהוד מנור, יהונתן גפן, יהודה אטלס ועוד רבים ו"תיאטרון הפלמנקו לילדים ונוער אלמה" יעלה בבכורה את המופע "נעלי הזהב של אלמה".

מופעי ילדים בעלי אופי תיאטרלי מובהק יותר יושפעו אף הם מעולם התנועה. כך יוצגו במהלך ימי "קסם של אגדה" ההצגות "ארץ האושר" של תיאטרון המחול ענבל, "תיבת הנגינה" של תיאטרון הקיבוץ, המחזמר "לג'ירפה נתפס הצוואר" (עם דיבוב של ריטה שהוקלט במיוחד) ו"פילים לא רוקדים בלט" בעיבודו של איציק ויינגרטן מבית היוצר של תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער.

כמו כן תכלול תוכנית המופעים שעות סיפור לילדים עם השחקנית פלורנס פיש-חכם מתיאטרון אדם וסדנאות התנועה "גאגא" לגיל הרך מבית היוצר של אוהד נהרין.

בנוסף למופעים הרשמיים בתוכנית האמנותית יועלו מדי יום במתחם סוזן דלל בין השעות 17:30 ל-19:30 מגוון מופעי רחוב והצגות ילדים פתוחות בחינם לקהל המבקרים באירוע. טווח מחירי הכרטיסים למופעי "קסם של אגדה" ינוע בין 30 ל-70 שקל.