פרטנר תשיק חבילת טלוויזיה חדשה ב-89 שקל לחודש

התוכנית נחשפה במסגרת ביקורו של שר התקשורת משה כחלון בפרטנר, ובו הוצגה לו הטלוויזיה החדשה שלה וכיצד היא תעבוד ■ פרטנר לכחלון: הסר את המכשול הרגולטורי ■ פרטנר תשתמש בקופסה החדשה שפיתח דב מורן

חברת פרטנר מכוונת למלחמה עם הוט ותצא בקרוב בחבילת טלוויזיה חדשה בסכום של 80-90 שקל לחודש. התוכנית נחשפה היום במסגרת ביקורו של שר התקשורת משה כחלון בפרטנר, ובו הציגה לו החברה את הטלוויזיה החדשה שלה וכיצד היא תעבוד.

בפגישה השתתף היזם דב מורן והציג את הקופסה החדשה שפיתח ושבה תשתמש פרטנר.
המחיר שתבחר פרטנר לחבילת הטלוויזיה שלה נועד להכות בהוט בשירותי הטלוויזיה שלה, שהם הבסיס העיקרי להכנסות כל הקבוצה - בדיוק ובאותו האופן שבו פעלה הוט כאשר השיקה את פעילות האינטרנט ונכנסה לסלולר במחיר של 89 שקל לחבילת "הכול כלול".

בפגישה היום הסבירה פרטנר שעל מנת שתוכל להציע את החבילה החדשה שלה, הסכם השימוש בתשתיות בזק והוט (הסכם הגיגות) חייב להסתיים, היות וחלק ניכר מערוצי השידורים שהיא תעביר יועברו על גבי האינטרנט.

הסכם הג'יגות הוא תשלום שמשלמות חברות האינטרנט עבור הפצת המידע ללקוחות והוא מתבסס על נפחי התעבורה. לפיכך, מנוי שיקבל טלוויזיה דרך האינטרנט יוביל לגידול בתעבורה והמשמעות היא שספקיות האינטרנט יצטרכו לשלם הרבה יותר כסף לחברות התשתית, מה שעשוי לפגוע בכדאיות הכלכלית של המיזם.

פרטנר הציגה לכחלון את הטלוויזיה החדשה שכוללת אפליקציות חדשות, יכולת מעבר בין הטלוויזיה, לסמרטפונים ולטבלטים. החברה הסבירה גם כי היא בדרך לחתימת הסכמים עם ספקי תוכן הכוללים את האולפנים הגדולים, סדרות, ערוצי ילדים וספורט.