תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"הזרקות היום הן חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח; מגיעים אליי צעירים, גברים ונשים"

ד"ר אלי ליולקו (MD), העוסק בתחום האסתטיקה הרפואית, מסביר כי ניתן כיום לשדרג את המראה באמצעות סדרת טיפולים קצרים של הזרקת חומרי מילוי • לפרוצדורות כגון טשטוש קמטי הבעה, הרמת עור נפול ומילוי מרקם הפנים - הוא מציע טכניקה למילוי אחיד, שאינה מחייבת דקירות רבות ומפחיתה את הסימנים והטראומה לעור

הודות לשילוב בין חומרי מילוי חדשניים ושכלול במיומנות הטיפול, ניתן להגיע היום למראה משודרג / צילום: Shutterstock
הודות לשילוב בין חומרי מילוי חדשניים ושכלול במיומנות הטיפול, ניתן להגיע היום למראה משודרג / צילום: Shutterstock

הכתבה בשיתוף ד"ר אלי ליולקו 

הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מהיר, אך טרם המציאו כמוסת זמן שתוכל להחזיר את הנעורים האבודים. הבשורות המעודדות הן שעולם האנטי אייג'ינג ממשיך לרוץ קדימה ומציג מגוון דרכים להחיות ולהצעיר את המראה.

הודות לשילוב בין חומרי מילוי חדשניים ושכלול במיומנות הטיפול, ניתן להגיע היום למראה משודרג, כשיותר ויותר אנשים מאמצים את שיטת ההזרקות כדרך לשמור על הופעה מושכת. כך אומר ד"ר אלי ליולקו (MD), שהגיע לתחום לאחר התמחות בקרדיולוגיה, התאהב בעולם האסתטיקה הרפואית ובחר להתמקצע בתחום ההזרקות.

הצעירים לא מחכים לקמטים

"הזרקות היום הן חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח ואפילו צעירים בגילאי 23 ואילך המעוניינים במראה מרענן יותר מבינים את החשיבות ומגיעים לטיפול", מספר ד"ר ליולקו. האופציה המדוברת נחשבת יעילה במקרים רבים, כמו טשטוש קמטי הבעה, הרמת עור נפול ומילוי מרקם הפנים. לא מדובר בפרוצדורה ניתוחית, כך שהטיפול קצר יחסית, ללא אשפוז או היערכות מקדימה. לרוב נדרשים שלושה מפגשים ברווחים של שבועיים זה מזה, כאשר ניתן לשלב אותם בסידורי היום-יום ולחזור לשגרה בלוק משודרג.

וכך, אם בעבר היה אפשר לזהות ממרחקים מי טופל, לפי ד"ר ליולקו היום כבר קשה לדעת. "אנשים מעוניינים במראה כמה שיותר טבעי ומעודן או כמו שאומרים - בגרסה המשופרת של עצמם. גם מבחינת ההתייחסות לנושא, זו כבר לא בושה להודות שמבצעים הזרקות אלא להפך, מי שמזריק נתפס כבעל מודעות עצמית גבוהה ולכן מגיעים אליי צעירים, מבוגרים, נשים וגם הרבה גברים".

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם דר' אלי ליולקו הקליקו>>

דקירה אחת קטנה - הכירו את שיטת הקנולה

בכל הנוגע לטכניקה, יש השפעה רבה לשיטה הנבחרת בהזרקות. ד"ר ליולקו בוחר במרבית הטיפולים להשתמש בטכניקת טיפול של קנולה כתחליף למזרק. זאת על מנת לצמצם את מספר הדקירות ולהגיע בפרוצדורה לאזורים מתחת לעור שקשה יותר לחדור אליהם עם מחט רגילה.
הוא מסביר כי קנולה היא למעשה צינורית ממתכת, גמישה ודקה ובעלת חוד קהה המאפשרת את החדרתם הרציפה של חומרי המילוי על פני שטח רחב יחסית. כך היא משוטטת מתחת לעור מבלי לפגוע בכלי הדם. "שיטת הקנולה היא השיטה המועדפת עליי, כי אפשר להשתמש בה לאחר דקירה אחת, בשונה מטיפול עם מחט שמחייבת דקירות רבות", אומר ד"ר ליולקו, "בשיטת הקנולה נגרמת פחות טראומה לעור, המילוי עמוק ואחיד ואפשר להפחית את הסימנים ואת תופעות הלוואי כמו מזעור הסיכוי לשטפי דם, כל עוד כמובן הטיפול מתבצע במיומנות ובשליטה.

"בקנולה, שהינה ארוכה יותר ממחט ובגרסאות החדישות שלה בעלת קוטר פנימי רחב, משתמשים במקרים שונים. למשל, בעת מילוי שקעים באמצעות חומרי מילוי מתחת לעיניים או מילוי נפח בלחיים. זאת להבדיל ממחט, שבה משתמשים לביצוע בוטוקס. השוני נובע מכך שבשימוש בחומרי מילוי המטרה שלנו היא להעניק נפח לשטח רחב, ואילו בהזרקת בוטוקס המטרה היא להרפות את כיווץ השריר שגורם להופעת הקמטים. בבוטוקס משתמשים במחט כי יש צורך בכמה וכמה דקירות במרחקים גדולים יחסית זו מזו ולכן אין יתרון לשימוש בקנולה, המצמצמת בעצם את מספר הדקירות".

למלא את החסר

חומרי המילוי מגיעים היום במזרק עם חומר מאלחש למזעור תחושת הכאב או אי הנוחות. ד"ר ליולקו מדגיש כי כדי שההזרקה תהא מוצלחת, יש לבצע תיאום ציפיות עם המטופל, ולהבין מהן הרצונות הייחודיים שלו. לאחר מכן, עלינו להתאים לו חומרי מילוי ופתרונות לפי המבנה האנטומי של הפנים והצרכים - כמו טיפול באזורים של עור נפול, או התמודדות עם קמטים עיקשים. כמו כן, השגת תוצאה סימטרית קריטית בהזרקות, במיוחד שמטפלים באזור השפתיים ויש חשיבות רבה גם לעמידות חומרי המילוי ולהשגת ההבעה הטבעית. ברוב המקרים, הוא אומר, הישגי הטיפול נשמרים לתקופה ארוכה, לעיתים גם למשך שנתיים.

"אומנם יש מי שמפתחים בעור עמידות כלפי החומר ואצלם התוצאות מחזיקות פחות זמן, אבל במקרים שכאלה אני מנסה חומרי מילוי מסוג אחר, אליהם הם טרם פיתחו עמידות. בכל אופן, יש חומרי מילוי בעלי אפקט מהיר ומתמשך כמו חומרי מילוי זמניים, ובמקרה של חומרי מילוי חצי קבועים או קבועים - האפקט נבנה בהדרגתיות תוך ריאקציה של החומר עם הגוף ומבחינים בתוצאות רק כעבור תקופה".

בהזרקות לא מתפשרים על איכות ועל מקצועיות

הרקע הרפואי של ד"ר ליולקו כרופא בטיפול נמרץ ובמחלקת קרדיולוגיה מאפשר לו לסקור לעומק את ההיסטוריה הרפואית של המטופל, כמו גם לזהות רגישויות פוטנציאליות ולבצע בפועל את האחיזה הבטוחה בקנולה בעת ההליך עצמו.

"אני יודע לזהות אזורים בעייתיים בהם כדאי לטפל ומה כדאי להרים או למלא על מנת לייצר מראה אטרקטיבי יותר ואיך שינוי של כל אזור ישפיע מהבחינה ההרמונית על הפנים והמימיקה. כך ניתן למזער הפתעות בלתי צפויות במהלך הטיפול ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר", מסביר ד"ר ליולקו. ולסיום הוא מדגיש כי "חשוב תמיד לבדוק היטב מהי ההכשרה של הרופא שמבצע ההזרקות ולראות תמונות של מטופלים, על מנת לבחון את התוצאות הסופיות ולהפקיד את הפנים בידיים המיומנות ביותר".

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם דר' אלי ליולקו הקליקו או התקשרו ל-0586931979>> 

* פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או משום תחליף לייעוץ רפואי פרטני המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.