תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

פסח מתקרב - תנו לעובד את החופש לבחור מתנה לחג

הימים בהם הארגון העניק לעובדים מתנה פיזית כשי לחג מתוך רשימה סגורה חלפו • כיום הנטייה היא להציע מתנות חווייתיות שמייצרות זיכרונות והנאה ממגוון רחב של עולמות תוכן - ולתת לעובד לבצע בחירה בעצמו באמצעות מערכות דיגיטליות

עובדים מאושרים יוצרים חברה מאושרת / צילום: Shutterstock
עובדים מאושרים יוצרים חברה מאושרת / צילום: Shutterstock

הכתבה בשיתוף BUYME

מועמדים לעבודה מחפשים היום הרבה יותר ממשכורת או תנאים נוחים, הם מעוניינים במקום עבודה שיאפשר להם התפתחות אישית ומקצועית, יפרגן בהטבות וידע לשמח במתנות כשצריך.

בשנים האחרונות עלתה המודעות לאושר ארגוני ולערך שלו עבור העובד והחברה: עובדים מאושרים יוצרים חברה מאושרת. חלק בלתי נפרד מהאושר של שניהם קשור במסוגלות של הארגון לתת חזרה לעובד בדרכים שונות, למשל "האפי האוור שבועי", או קורסים והשתלמויות להתפתחות מקצועית וגם תמריצים ומתנות שיעלו לו חיוך על הפנים, יקפיצו את המוטיבציה ויחזקו את הנאמנות.

 פרסומת מטעם BUYME

כיצד תבחרו את המתנה האולטימטיבית עבור העובדים שלכם ואילו כלים עומדים לרשותכם - מבחירת מתנת החג המבוקשת ועד מסירתה ישירות לעובד? הנה כמה טיפים חשובים וחידושים שכדאי למנהלי משאבי אנוש ורווחה, מקבלי החלטות בארגונים ובעלי עסקים בכל גודל להכיר, בייחוד לקראת חג הפסח:

תשכחו ממתנות סטנדרטיות

תקופת החגים עמוסה בפעילות, ואם בחרתם להביע את הערכה לעובדים שלכם, כדאי להעניק להם שישמח אותם ולא רק לצאת ידי חובה. חשבו מה בעצם העובדים שלכם היו רוצים לקבל לחג ובדקו מהם הטרנדים הבולטים בעת זו.

עולם המתנות מגיב במהירות לשינויים בהרגלי הצריכה ובסגנון החיים - הנטייה היא לבחור מתנות חווייתיות שמייצרות זיכרונות והנאה; וכן מתנות דיגיטליות שהעובד יכול לממש כאוות נפשו, במגוון תחומים ובזמן המתאים לו; סדנאות, הרצאות, פעילויות אקסטרים, וכמובן מגוון של מתנות שאפשר לממש אונליין כמו מותגי אופנה, מתנות שמגיעות עד הבית ועוד.

שימו לב להיצע

בשנת 2021 הקונספט הבולט הוא לחשוף בפני העובד היצע מסחרר של מתנות, כדי שיוכל לבחור את זו שמתאימה לו במיוחד מכל עולמות התוכן האפשריים: מותגי אופנה ולייף סטייל, מסעדות שף, ספא, סדנאות פרונטאליות או מקוונות. עולם שלם של מתנות לחובבי הבישול, החיים הטובים, לחובבי הספורט, לאלה שמחפשים ריגושים. כל זאת בין אם העובד מממש את המתנה כפעילות חווייתית או מקבל את המוצר עד לפתח הבית.

טאץ' פרסונאלי שעושה הבדל

על מנת להפוך את המתנה לאישית יותר מלבד ההתאמה של סוג ואופי המתנה, תוכלו לצרף ברכה אישית עם ציטוט מיוחד או משהו שכתבתם מראש או אפילו סרטון שלכם מברכים. כל אלו הופכים את כל החוויה ליותר אישית ומרגשת.

לא לשכוח את טיימינג

הכנת המתנה לא מחייבת שליחתה באותו יום. מומלץ להיערך מראש עם בחירת המתנות, כדי לא לפספס את המומנטום, אבל כדאי לחשוב על הטיימינג האידיאלי לשליחתה. שבוע לפני החג, אם מדובר במתנות שיסייעו לעובדים להתכונן לקראתו, או יום לפני היציאה לחופשה, במועד הרמת כוסית, במידה ותרצו לשמור על אלמנט ההפתעה. נסו לדמיין את האפקט של הרגע הזה שאתם, כמנהלים, מסיימים לברך וברגע אחד כולם מקבלים את ההודעה על מתנת החג.

מתנה במרחק הקלקה

עסקים קטנים כגדולים מחפשים את הדרך הנוחה והאטרקטיבית ביותר לתת מתנה לעובדים בדרך דיגיטלית ואינטואיטיבית, שתעשה להם חיים פשוטים ותעלה את מפלס ההנאה של העובד. במקביל, עולם המתנות משתכלל בלי הפסקה ומציע רכישת מתנות חג במרחק הקלקה. פלטפורמת המתנות והחוויות של BUYME, למשל, פיתחה מערכת ניהול מתנות בשירות עצמי פשוט ואינטואיטיבי למנהלים בעסקים של בין 5-75 עובדים לבחירת שוברי המתנות והחוויות המבוקשות.

כך זה עובד: מזינים את הפרטים של העובדים במערכת המתנות של BUYME על ידי העלאה של קובץ נמענים באקסל, הכולל כתובת דואר אלקטרוני, טלפון נייד ושם העובד. מגדירים את התקציב שלכם ואת שווי המתנה הרצוי ומתזמנים את השליחה לרגע הנכון.

המערכת המדוברת גם תזכיר לכם שאפשר להוסיף ברכה בטאץ' אישי, תמונה או סרטון וכמובן לתזמן את השליחה למועד המתאים כהודעת טקסט או דואר אלקטרוני (או גם וגם). ניתן לשלוח מתנה בודדת לעובד ספציפי, או לקבוצה של מספר עובדים.

אם אתם סקרנים, תוכלו לבצע מעקב באמצעות נתוני השימוש במערכת: לבדוק מה הסטטוס של המתנות - כמה נשלחו, נפתחו וכיצד. ואפילו להציץ ולראות מהי המתנה הנבחרת הפופולרית ביותר. הכל נעשה בצורה דיגיטלית יעילה ופשוטה וכך בעלי עסקים, מכל סוג וגודל, יכולים לשלוח את מתנות החג המתאימות לעובדים בקלות ובמהירות.

אז שיהיה חג שמח, מלא בחופש בחירה ומתנות כאלו שהעובדים באמת ישמחו לקבל.