תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

איך להגשים את מלוא הפוטנציאל הטמון באסטרטגיית מעבר הארגון לענן?

לדברי צביקה שקילר, המשנה למנכ"ל בינת תקשורת: ארגונים שעברו לצרוך IT כשירות בתפיסת ITaaS מתארים את המעבר כמסע מעצים, בטוח ומקדם הכולל אימוץ 3 מודלים חדשניים:
• מודלים טכנולוגיים חדשים המושתתים על שימוש בעננים פרטיים, ציבוריים והיברידיים; החדרת סטנדרטיזציה, הגנה על מידע, עמידה ברגולציה ואוטומציה של תשתיות בכל מקום אפשרי
מודלי צריכה חדשים המשתמשים בקטלוגים לשירות עצמי, מתן שקיפות פיננסית של עלויות ותמחור וזאת על מנת לפשט ולעודד צריכת שירותים
מודלים עסקיים חדשים המעודדים פיתוח כישורים ותפקידים עסקיים וטכניים חדשים, התורמים לשילוב הטכנולוגיה לליבת העיסוק של החברה, והפיכת גופי ה-IT למנוע עסקי

על חברות למקסם את המעבר לענן באופן מיטבי / צילום: Shutterstock
על חברות למקסם את המעבר לענן באופן מיטבי / צילום: Shutterstock

הכתבה מטעם בינת

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה במסגרתה חברות וארגונים עוברים טרנספורמציה דיגיטלית מואצת בכל המערכות אשר מאפשרת להם להמשיך ולצמוח. מגמה זו זכתה להאצה משמעותית בשנה האחרונה בשל מגפת הקורונה, אשר יצרה שינוי במודל העבודה שמאפשר גישה מכל מקום למערכות הארגוניות וכן בהיבטי חדשנות והתייעלות תפעולית.

ארגונים מבינים שכלל המערכות שלהם, ובייחוד מערכות המידע (ה-IT), נדרשות לעבור שינוי: כזה שיאפשר להם להציע ללקוחותיהם כמה שיותר שירותים ומוצרים במרחב הדיגיטלי.

"אנחנו מכירים כבר היום חברות רבות שעוברות לצריכת IT כשירות. יש הרבה מאוד דוגמאות כאלו בארץ ובעולם", אומר צביקה שקילר, המשנה למנכ"ל בינת תקשורת ומנהל פעילות Cloud Home בחברה. "עוד ועוד חברות שעוברות טרנספורמציה דיגיטלית משנות את המודל העסקי שלהן ונדרש להן, כאמור פתרון מקיף אשר מספק מענה לכל הצרכים הטכנולוגים ומקצה לקצה.

צביקה שקילר, המשנה למנכ"ל בינת תקשורת ומנהל פעילות Cloud Home בחברה / צילום: בינת תקשורת מחשבים
 צביקה שקילר, המשנה למנכ"ל בינת תקשורת ומנהל פעילות Cloud Home בחברה / צילום: בינת תקשורת מחשבים

לקבל הכל מגוף אחד, בכתובת אחת

בינת, מוכרת בשוק כחברת אינטגרציה מהמובילות והוותיקות בישראל ובמהלך העשור האחרון היא משקיעה ומפתחת את מעטפת שירותי ה-ITaaS אותם היא מספקת ללקוחותיה באמצעות פלטפורמה דיגיטלית רחבה. כיום היא מציעה: One Stop Shop לכל שירותי ה-IT כשירות בענן - פלטפורמת שירותי ITaaS של בינת ידועה בשם CloudHome.

"CloudHome הינה One Stop Shop Platform המציעה את כל מגוון הפתרונות אותם נדרשת מחלקת ה-IT בארגון לספק לטובת פעילותה של החברה", מסביר שקילר, "המטרה היא לספק לארגון את כל שרותי תשתית ה-IT ותשתיות הפיתוח באמצעות שירותי ענן ושירות מנוהל החוסך ממנו משאבים רבים, תוך אימוץ מודלי צריכה ומודלים טכנולוגיים ועסקיים חדשים".

לדבריו, כאשר ארגון בוחן היום את אסטרטגיית המעבר לענן עומדות בפניו מספר דילמות:

1. כיצד לשלב בין מערכות ON PREM הקיימות בארגון לבין שרותי הענן?
2. כיצד לשלב בין פתרונות ענן מקומי לענן ציבורי?
3. כיצד מוודאים שכל הפתרונות פועלים בסינרגיה ובסנכרון?
4. כאשר מתקפות סייבר מתעצמות, אילו פתרונות אבטחת מידע ידעו לספק מענה הוליסטי לכלל המערכות?
5. בעידן POST קורונה, כיצד לאפשר לעובדים לעבוד מהבית ומהמשרד תוך גישה נוחה למערכות הארגוניות?
6. כיצד לצמצם את מספר הגורמים המספקים לארגון את כלל השירותים?
7. אילו מהפתרונות עומדים בתנאי הרגולציה כאשר אלו נדרשים?

לפרטים נוספים על בינת ושירותי ה-ITaaS - הקליקו כאן>>

"אחד העקרונות המרכזיים בתפיסת CloudHome הוא לייצר מומחיות בכל אחד מפתרונות הענן אותם אנחנו מספקים. זאת באמצעות עשרות מהנדסים, ארכיטקטי ענן, אנשי Devops, מומחי סייבר, מפתחים וצוותי שירות מנוהל למתן שירותי תכנון תמיכה שוטפים למגוון רחב של סביבות וסוגי לקוחות", אומר שקילר. "היכולת הגבוהה והניסיון העשיר מאפשר לבינת להיות חברת השירותים המובילה בתחום שירותי ITaaS בענן, לספק פתרונות טכנולוגיים כוללים העונים על צרכי הלקוח.

"בנוסף, אנו מקפידים ב-CloudHome ליצור בעצמנו Bynet Inside. "כלומר אנחנו בונים בעצמנו ומפתחים בעצמנו פתרונות המייצרים ערך מוסף עבור הלקוחות, וזו הייחודיות של בינת. יש לנו צוותי פיתוח שמפתחים פתרונות של מוקדים, וידאו סטרימינג, צוותים שמפתחים פלטפורמות לניהול שירותי הענן, מערכות בילינג, מערכות ללא מגע יד אדם הן בצריכת השירותים, והן בחיוב השירותים. אנחנו בעצם מדלגים על תפיסות מקובלות שהיו בשוק, שבהן הכל מושתת על אנשים ומגבשים פלטפורמה דיגיטלית אוטומטית שתקצר את כל התהליכים ותחסוך במשאבים".

שקילר מונה את השירותים אותם מציעה פלטפורמת ה-Cloud Home אשר עבורם מקבל הלקוח שרות מלא ממקום אחד:

*ענן מחשוב מקומי - על גבי ענן ישראלי של בינת בו עושות שימוש חברות עסקיות, ציבוריות חברות מתחום הפיננסים וההייטק.
*Public Cloud באמצעות גוגל, מייקרוסופט, אורקל ועוד.
*Hybrid Cloud המשלבים בין הענן המקומי לענן הציבורי בהתאמה לצרכי הלקוח.
*שירותי המשכיות עסקית והתאוששות מאסון DRaaS - שירותי DR ושירותי גיבוי בענן, עם העלאה של האתר המשוחזר בתוך ארבע שעות.
*CloudPhone - שירותי טלפוניה, מוקדים וכלים לתקשורת ואינטראקציה עם לקוחות: מוקדי שירות ומכירות, טלפוניה לעסקים, ותקשורת רב-ערוצית.
*שירותי אבטחת מידע וסייבר בענן - מטריית הגנה רב־שכבתית מהתקפות סייבר, עם ניטור וניתוח אירועים 24/7.
*שירותי DEVOPS - שירותי אוטומציה מתקדמים לשיפור קצב ואיכות שחרור יישומים.
*Video streaming - מערכות הקלטה, קידוד, תמיכה בשידורים חיים ועל פי דרישה, VOD ומערכת ניהול שלמה.
*שירותי Data Center ,קישוריות ואינטרנט - אירוח בחמישה אתרים בארץ מאובטחים ומתקדמים.
*Managed Services - שירותים לתפעול שוטף של כל התשתיות וה-IT בארגון - מחשוב, תקשורת, גיבויים, אבטחת מידע ומשתמשי קצה.
*Productivity - פורטפוליו שירותים לשיפור תקשורת ארגונית ועבודה מרחוק. *Servicenow - פלטפורמת תוכנה למודרניזציה ואוטומציה של שירותים ותהליכי עבודה חוצי ארגון - תהליכי IT, תהליכי עובדים ותהליכים עם לקוחות.

"ניסיון וידע רחב באינטגרציה"

שירות ה-Cloud Home אכן נראה כפתרון ITaaS כולל, בטח ובטח בימים אלו - אך כיצד זה מתבטא בפועל? כיצד הוא מספק את המענה הנכון לחברות, ובמיוחד לחברות ענק שזקוקות למגוון פתרונות, לעתים ייחודיים, בענן ומחוצה לו?

"בינת מספקת שירותי CloudHome לכ-350 לקוחות בארץ, שמתארים את המעבר ל-ITaaS כמסע מעצים, בטוח ומקדם", מציין שקילר. "המספרים לא משקרים, בעולם תחרותי הניסיון, שירותי ערך, מומחיות רב תחומית ורמת שירות גבוהה מהווים גורם מרכזי המאפשרים לבינת לקצור פירות עבור השקעתה".

"אתן כדוגמה את הפרויקט שלנו בחברת סרגון (Ceragon) - לקוח אנטרפרייז, עם כ-1,500 עובדים, חברה ציבורית גלובלית שפרוסה בכל רחבי העולם. לסרגון תפיסת ענן מגובשת מאוד, שבנויה על רבדים שונים. הם למעשה בנו מפת דרכים למעבר לענן ברבדים השונים, ואנחנו השתלבנו במפה הזו בכמה נדבכים. הפתרון שלנו עבורם כולל מרכיבים כמו ענן המחשוב של בינת, שירותי DR בענן הציבורי, שירות ניהול אבטחת מידע ו-Incident Response, שירותי גיבוי וסיסטם, דאטה סנטר וניתור רשתי ואפליקטיבי לכל הסניפים שלהם בכל העולם.

בשורה התחתונה, ידענו לתפור לסרגון חליפה לפי המידות שלהם, בזכות המומחיות שלנו, וזאת אחת הסיבות שבגללה הם בחרו בנו".

"דוגמה נוספת של פרויקט משולב שלנו ניתן למצוא במרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח), שם סיפקנו שירותי DevOps ,CyberDome וגם שירותי ענן ציבורי המאפשרים שכלול בתהליכי הפיתוח ותפעול בארגון. כתוצאה, השירותים שיפרו את חווית המשתמש באופן משמעותי על ידי הגדלת תמיכה במשתמשים בו-זמנית בענן פי 10 מנקודת המוצא. זה שיפור קריטי במיוחד בעידן הקורונה.

"בינת ממשיכה לצמוח שנה אחר שנה והסיבה לכך טמונה בעובדה שבמשך 45 שנה לא הפסקנו לקרוא את המפה, להתעדכן, להתחדש, להיות חלוצים בתחומים שונים ולהוביל בהם פלחי שוק", מסכם שקילר. "זה האופי של בינת, זו הייחודיות שלה. הידע והניסיון הרחב שלנו בתחום האינטגרציה תוך תכנון וביצוע של פרויקטים לאומיים ואסטרטגיים בישראל, מאפשר לנו לשלב ולבנות את מערך פתרונות הענן בצורה מיטבית, ולתמוך באופן מלא בתפיסת ה-IT as a service לחברות אנטרפרייז. נדרשת כאן התמחות ואת הערך הזה מביאה בינת בפתרונות שהיא מציעה לשוק".

לפרטים נוספים על בינת ושירותי ה-ITaaS - הקליקו כאן>>