תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

לחבר את העולמות המסורתיים לעולם ה-IT: האתגר של החברות התעשייתיות

חברות בתחומי התעשייה המסורתית כגון בנייה ותשתיות – חייבות כיום לבצע קפיצה גדולה ולהכניס לשימוש טכנולוגיות מתקדמות כגון BI ומערכות מחשוב מהדור החדש לשם תפעול שוטף • רועי בחר, מנהל מערכות המידע בחברת אלקטרה בע"מ ואלי מטרה סמנכ"ל השיווק והמכירות ב-MedOne, המספקת פתרונות לעסקים בתחומי הדאטה סנטר והענן, בשיחה על חדשנות בענפים ותיקים, האתגרים שניצבים בפניהם ואיך נענים להם מיטבית

הכתבה בשיתוף MedOne 

מערכות מידע, הענן הציבורי והדאטה סנטר - אינם רק נחלתם של חברות הייטק וארגונים עתירי מידע ונתונים. יותר ויותר חברות מסורתיות מתחומים שנתפשים לואו-טקים מכניסים את המערכות הללו לשימוש אצלן והן נדרשות בעקבות זאת לאופרציה רחבה. על כך שוחחו אלי מטרה, סמנכ"ל השיווק והמכירות ב-MedOne, המספקת פתרונות בתחומי הדאטה סנטר והענן הציבורי ללקוחות עסקיים (Data Centers) ורועי בחר, מנהל מערכות המידע בחברת אלקטרה בע"מ. 

לדברי בחר, "אלקטרה ייחודית בכך שמצד אחד היא בשיא החדשנות הטכנולוגית ומצד שני זו עדיין חברת בנייה ותשתיות". כדוגמה הוא מביא את נושא המעליות וחדרי הניקיון בפרויקטים השונים: "אנחנו כיום יכולים לדגום את המעליות מרחוק בעת בדיקה ובחדרי הניקיון יש סנסורים שבודקים כמה פעמים נפתחה הדלת במטרה לדעת מתי נדרש לפנות אותם. הכול מדיד ב-BI".

לאחרונה קיבל תחום מערכות המידע חשיבות גבוהה יותר בחברה ועימו עלה הצורך בשימוש בדאטה סנטר לתפעול שוטף של האופרציה. זאת מאחר ואלקטרה החלה לפעול בעולם התחבורה, בו נדרש מעקב בזמן אמת אחר הרכבים תקינותם והתניידותם וכן להעניק שירות שוטף ללקוחות. בחר מסביר: "ברגע שאתה עובר לזמן אמת, אי אפשר לקחת סיכונים בנושא של דאטה סנטר, זמינות, תקיפת סייבר ועוד. היום גם אין מזומן כמעט באוטובוס - הוא הפך להיות IOT, שמשדר בזמן אמת ואם חס וחלילה יש תקלת תקשורת אתה לא תקבל כסף על הנסיעה".

כל אלו הביאו את אלקטרה להשתמש בשירותי הענן הציבורי הישראלי של MedOne, שבעצם לפי אלי מטרה מאפשר את חיבור העולמות המסורתיים לעולם ה-IT העכשווי. עוד הוא אומר כי בחברה שמים דגש על נושא אבטחת מידע: "מאוד קל לפגוע במותג, אתה יכול לבנות אותו במשך הרבה מאוד שנים ותקיפה אחת, תחריב את כל המאמץ שעשית".

ובחר מסכם ואומר כי "האתגרים היום - הם קודם כל להיות בזמינות גבוהה ללקוחות בזה אנחנו נמדדים, וכן אבטחת המידע". השותפות עם MedOne לדבריו נותנת מענה לשני אלה.לפרטים נוספים על שירותי חברת MedOne הקליקו>>

צרו איתנו קשר *5988