מזוז: "עם כל ההבנה למצב הרפואי של אולמרט, אין הצדקה לדחייה נוספת של השימוע בטענה שלא הספיק לדון בחומר"

היועמ"ש הודיע הבוקר לבג"ץ כי הוא מתנגד לדרישתו של אולמרט לדחות את השימוע שנקבע לו בפרשות ראשונטורס, טלנסקי ומרכז ההשקעות

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

היחסים בין ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, לא עומדים כנראה להשתפר. הבוקר (ד') הודיע מזוז לבג"ץ כי הוא מתנגד לדרישתו של אולמרט לדחות את השימוע שנקבע לו בפרשות ראשונטורס, טלנסקי ומרכז ההשקעות.

אולמרט ביקש את הדחייה ממספר סיבות, ביניהן הצורך שלו לעבור טיפול רפואיים בחו"ל לאחר שחלה בסרטן הערמונית. עוד נימק זאת אולמרט בכך שלא קיבל את כל חומרי החקירה ובכך שעדותו של מוריס טלנסקי עדיין לא הסתיימה. מזוז דוחה את הנימוקים האלה מכל וכל.

לגבי חומרי החקירה אומר מזוז כי עיקר החומר נמצא ברשות הפרקליטות ואף הועבר לאולמרט. בנושא הבריאותי, מזוז מבהיר כי הוא לא מתכוון לגלות רגישות. "החומרים היו מצויים בפניו מזה תקופה ארוכה", הוא טוען. "עם כל ההבנה למצבו הרפואי של מר אולמרט - ואנו מאחלים לו כמובן רפואה שלמה ובריאות טובה - אין כל הצדקה לבקשה כעת לדחייה נוספת, לפרק זמן לא ברור של חודשים ארוכים בטענה כי לא הספיק לדון בחומר".

מזוז מבהיר כי הוא מודע היטב לעומס העבודה של ראש ממשלה וללוח הזמנים העמוס שלו, אך הוא מזכיר כי בעקבות זאת כבר עוכב הטיפול בחקירות נגדו. "קשה לקבל את הטענה כי במשך כל התקופה הממושכת לא היה סיפק בידי באי-כוח העותר להיערך כראוי לשימוע", כתב מזוז לבג"ץ.