עמוד הביתדעותאסף חתוכה

דעות

אסף חתוכה / איור גיל ג'יבלי

אסף חתוכה

2דעות
6טוקבקים
0עוקבים
1,326צפיות

דעה: לפעמים צריך לעצבן כדי להוציא צרכנים מהאדישות
דעה: לפעמים צריך לעצבן כדי להוציא צרכנים מהאדישות כשהמעורבות הצרכנית נודדת לקטגוריות אסקפיסטיות, הדרך היחידה לגרום לצרכים לצאת מהאדישות היא לעצבן אותם • אסף חתוכה, עונה לפרופ' טל שביט
מעורבות צרכנית היא שם המשחק. לפי פרשנויות שונות, מעורבות צרכנית היא מידת החשיבות והעניין של הצרכן בקטגוריה. מעורבות צרכנית גב... המשך
הצג דעות נוספות
צרו איתנו קשר *5988