מגזין מדד המותגים

 
מדד המותגים 2010
קוקה-קולה - שוב המותג המוביל בישראל ב"מדד המותגים" ל-2010
לדירוג מדד המותגים 2010 בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן - פרויקט בתמונות: מי עלה, מי ירד, מי הפתיע ומי איכזב?
    
 
 
 
 
גל אוחובסקי  / צלם:יחצ
גל אוחובסקי: "להתראיין ל-7 ימים זה כבר פחות הישג מאשר ל-YNET"
רותם דנון, עורך "פירמה" וחוברת מדד המותגים כינס את אודי מירון, גל אוחובסקי, ארז ברגבאום וירון גת לדבר על תוכן, מותגים ומה שביניהם
     
מרטין לינדסטרום / צלם: יחצ
גורו המיתוג החושי מרטין לינדסטרום בראיון בלעדי: "ישראל מותג סכיזופרני"
וגם: סדרת שאלות ותשובות מיוחדת עם גדעון עמיחי, יוסי לובטון, מיכל המאירי וזמיר דחב"ש
     
שי אגסי
שי אגסי במאמר מיוחד: איך בונים מותג לפני המוצר - ומקדמים גם את ישראל
המודל של בטר פלייס הוא דוגמה לבניית מותג על שאיפות ערכיות. הזמנו את שי אגסי, המזוהה כל כך עם המותג, לספר בגילוי לב איך בונים מותג דרך חזון ומייצרים ערך למשהו שעדיין אינו קיים, ואיך מחברים אותו בקשר הדוק למדינת ישראל
     
יונית לוי / צלם:עופר חן
יש לי חדשות בשבילך: יונית לוי על המותג "מגיש חדשות"
המותג "מגיש חדשות" נשאר נחוץ ועוצמתי, למרות שהחדשות עצמן מתקיפות אותנו, הצרכנים, מכל הפלטפורמות, כל הזמן. הוא מתווך בעבורנו את המציאות ושואל במקומנו את השאלות
     
שלמה ארצי
אחרי הכל אתה שיר: שלמה ארצי על המותג "שיר"
שירים זה טיול חיים עבורי, אני אמנם שר אותם באולפנים ועל במות גדולות, אבל הם שרים בתוכי, הם מזמזמים אותי, הם נוכחים כל חיי ביום-יום שלי
     
קובי אריאלי / צלם: תמר מצפי
חור לגויים: קובי אריאלי על המותג "יהודי"
המותג יהודי, על אפו המעוקל, יצירתיותו והומור הנרדפים שלו עבר גלגולים רבים. את הטלטלה העזה ביותר גרמנו אנחנו, כשהקמנו לו מדינה. עכשיו הוא מסורס
     
ציון קינן / צלם: תמר מצפי
געגועיי לסמי בורקס: ציון קינן על שובו של דן חסכן
העידן החדש מבליט לעיתים את הצורך בתתי מותג ותיקים ומוכרים
     
עמוס שפירא / צלם:  איל יצהר
כמו לפני 2,000 שנה: עמוס שפירא על רגש בעידן המודרני
האדם כיום, בדיוק כמו זה מלפני 2,000 שנה, מחפש משמעות לחייו מעבר לקיום הפיזי: הוא רוצה להרגיש ראוי
     
יהושע סובול / צלם יחצ
המותג הקטלני: יהושע סובול על ההבדל בין הצגה חיה להצגה מתה
ה"מחזה" היה גדול מכל חלקיו, אך יותר ויותר תפקידים ראשיים בו ניתנים לשחקנים שהפכו למותגים טלוויזיוניים, ומותגים הולכים על שתיים, הם מתכון בדוק לעשיית תיאטרון מת
     
ריצרד הנטר מנהל עסקים ראשי שופרסל
ממשיך לעוף גבוה: ריצ'י הנטר על המותג "אל על"
אני מגיע אליו בגלל השייכות, ונשאר למרות המחיר ■ אל על מנכסת לעצמה את התכונות היפות של הישראליות, וזה סוד הצלחתה
     
אורלי וילנאי-פדרבוש וגיא מרוז
ככה זה כשיש שניים: אורלי וילנאי וגיא מרוז על המותג הזוגי
יש לו עוצמה הרבה יותר מאשר למותג האישי. שלם הגדול מסך חלקיו? טובים השניים? כל התשובות נכונות
     
רוני מילוא / צלם: תמר מצפי
לא מצע את עצמו: רוני מילוא על מותג העל "מפלגה"
מותגי המפלגה תלויים כמעט אבסולוטית במותג המנהיג. מש"ס ועד ישראל ביתנו, מהרב עובדיה ועד אביגדור ליברמן, המבחן למפלגות כמעט תמיד יהיה המנהיגות והרעיון המרכזי שלהן
     
אליעזר זוננשיין  / צלם: תמר מצפי
האיקס פקטור: אליעזר זוננשיין על המותג "אמנות"
ביקשנו מהאמן אליעזר זוננשיין לכתוב על התפישה המוקדמת שלו את המותג ואת התובנות שלו בהמשך הדרך לגבי הזירה שבה המותג הזה פועל. הוא שלח לנו סיפור קצר. כי כידוע, באמנות כמו באמנות - אין דבר כזה שאין דבר כזה
     
נורית דאבוש
תורתי אומנותי: נורית דאבוש על מותג היהדות
ה-SMS עם פרשת השבוע שאני שולחת למשפחתי ולחברי הוא הדרך שלי למתג את היהדות כפי שאני רואה אותה
     
יורם קניוק
צומת ספרים: יורם קניוק על המותג "ספר"
מצד אחד, נדמה שהערך של המותג רק יורד ויורד. אבל המהפכה הדיגיטלית עשויה להציל לא מעט מכבודו האבוד ולהושיעו מהזילות
     
חנן סביון וגיא עמיר / צלם: פנאי פלוס
"עספור" כמשל: יוצרי הסדרה על המותג "אנדרדוג"
ב-DNA היהודי יש תמיד סימן אדום של חמסה על הלחי. אין באמת יהודי שהוא פייבוריט, לנצח כולנו אנדרדוג
     
אודי פרידן
אודי פרידן על הסיפור העצוב של טורדו - מותג חסר סיכוי
נעל איכותית וזולה לא תנצח לעולם את נייקי. כי סיפורי מותג גדולים, נולדים ונבנים בטלוויזיה. ואין כמו הטלוויזיה לספר סיפור. אם אתה לא שם, לעולם לא תהיה "סופר ברנד"
     
גדעון עמיחי  / צלם:  תמר מצפי
היצירתיות החדשנית: גדעון עמיחי מציג מודל חדש ליצירתיות
בעולם שבו היצירתיות כבר לא מספיקה, רק החדשנות היצירתית תנצח
     
ירון ליכטנשטיין / צלם: אסנת קרסננסקי
הון אנושי: ירון ליכטנשטיין על הטאלנט כמותג
הטאלנט הוא מותג לכל דבר: חבילת תוכן המשווקת מגוון מוצרים לסגמנטים רבים. ניהול מותג מהסוג הזה, הוא תהליך מאתגר לא פחות ולפעמים הרבה יותר ממוצר צריכה רגיל
     
יוסי לובטון
מינימום טכנולוגיה, מקסימום השראה: יוסי לובטון על רעיונות גדולים
בין הלייק לטוויט חשוב לזכור שטכנולוגיה היא לא תחליף לחשיבה יוצאת דופן, לרעיונות מקוריים או ליצירתיות פורצת דרך
     
עוזי ברעם / צלם: יחצ
נקסט! עוזי ברעם על שיווק ומותגיות בפוליטיקה
נאמנות עיוורת למפלגה היא היסטוריה. הבחירה היום מושפעת מדרך השיווק ומהאגרסיביות של המכירות. הציבור מעלה מותג חדש, ורגע לאחר מכן ממשיך בחיפוש אחרי המותג החדש הבא
     
דרור שאול  / צלם: יחצ
משחק הזיכרון: דרור שאול חושב שכולנו מותגים בעיני מישהו
מגיע הרגע שבו אתה מפסיק להיות אתה, והופך לסיסמה בפה של מישהו
     
לכל כתבות ארכיון מגזין מדד המותגים >>
 
 
אלון מוליאן ספר לסבתא, לא לי
איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת
אלון מוליאן
אורי שמואלי אני לא בפייסבוק - ועדיין קיים
איפה כתוב שצריך להפוך כל פעילות למותאמת ווב 2.0? חברים, רשת חברתית זה לא הכול
אורי שמואלי
 
 
תוכן מקודם
 
 
 
 

שירותי פרימיום

המוצרים שלי