ביום אחרי שאמזון תגיע המאבק של ראשי הקמעונאות בישראל הוא כמו אצבע בסכר של צונאמי החבילות בשנים האחרונות חווה שוק קמעונאות האופנה בישראל תהפוכות אדירות, שהתגברו בתקופה האחרונה עם המעבר של יותר ויותר צרכנים לרכישה אונליין... המשך 02/03/2018, 07:07
שופרסל והמכולות: הצרכן ירוויח? הרשת מסמנת את המינימרקטים כמנוע רווח עתידי בדרך למאבק בספקים פעם היו 3 רשתות ענק. שלושתן נרדמו בזמן שהשוק רץ קדימה עם רשתות דיסקאונט. מגה קרסה, קלאב מרקט קרסה קודם, ושופרסל התעוררה - ומאז היא... המשך 16/01/2018, 20:00
עסקת קופיקס: הצרכן ירוויח? כניסתו של רמי לוי לקופיקס אינה כניסה פיננסית כמשקיע. הוא בא להוביל ולהתוות דרך רמי לוי כבר היה חלק ממהפכה אחת בשוק הקמעונאי ובחוויית הקנייה של הישראלי, ועכשיו הוא לוקח חלק במה שעשוי להיות הצעד השני בהקשר זה - ... המשך 01/01/2018, 20:00
תנובה כמשל האם הוזלה מינורית במוצרי החלב מצדיקה פגיעה דרמטית ברפתנים? כדי להבין את משמעות השינויים בשוק החלב הרגיש, מספיק להתבונן על תנובה: רק העלייה של מחיר המטרה בשנה האחרונה גרמה להוצאה של החב... המשך 12/12/2017, 20:00
שופרסליזציה של השוק איך הוזלה משמעותית במחירי המוצרים עלולה דווקא לפגוע בצרכן? 1. הפחתת מחירים בעשרות אחוזים שמתורגמת במידה זו או אחרת למחיר הסופי של הצרכן היא דבר טוב. אז איך הוזלה כזו דווקא עלולה לפגוע במצבו... המשך 05/12/2017, 14:17
ליצמן עשה את שלו יש להניח כי חברות המזון לא יחזרו בהן מצעדים שכבר התרחשו המטרה המוצהרת של רפורמת סימון מוצרי המזון היא אמנם להזהיר את הציבור מפני מזון מזיק, אך המשמעות שלה בפועל היא שינוי דרמטי בתעש... המשך 30/11/2017, 13:58
מלחמה בטחנות קמח למה אנחנו משלמים כל-כך הרבה על לחם מלא? בתזמון קוסמי באותו יום מתפרסמות שתי בשורות שלכאורה אין ביניהן קשר: הסדר טיעון נוסף במסגרת קרטל הלחם, והידיעה על כך שאיש לא ניגש למ... המשך 08/11/2017, 20:23