לבעלי ההשפעה קל לצקצק מול הנרצחת התורנית באופן תקשורתי, "שביתת הנשים" לא מצליחה לייצר את ההד של מחאת הלהט"ב המחאה נגד אלימות המופנית כלפי נשים היא מהמוצדקות שהתעוררו בישראל בשנים האחרונות, אבל יומיים לפני מועד השביתה, נראה כי לפחות באופן ... המשך 02/12/2018, 18:29
ייזהרו המפרסמים והפרסומאים תרבות ה"מד-מן" הולכת ונעלמת ממשרדי הפרסום, אבל הקצב לא מספיק מהיר בשבוע שעבר, בעקבות החלטת הרשות השנייה לפסול סרטון פרסומת של קסטרו שבו הדוגמנית רותם סלע חוטפת אישה וכולאת אותה בתא המטען של מ... המשך 03/09/2018, 05:49
הקו הדק בין ניימינג לשיימינג תם זמנו של הטון המתנצל על פרסומות פוגעניות. הגיע זמן התגובה פרובוקציה הייתה תמיד דרכם של מפרסמים ומשרדי פרסום לבלוט, קיצור דרך לתודעה הציבורית. זה שירת לא רע גם את המותגים וגם משרדי פרסום שח... המשך 14/09/2017, 16:43
הפרדה בין "אנחנו" ו"הם" כמו כל חברות הסלולר, פרטנר תצטרך להמציא את עצמה מחדש מבחינת חיי מותג, מה שהתגלגל לפתחה של חברת פרטנר בסוף השבוע האחרון היה לא פחות מפיגוע עם פוטנציאל להפוך לפיגוע מתגלגל. תחת טיפול תק... המשך 07/06/2015, 17:56
מיתון? לא בענף הפרסום מדד הפרסום ברבעון הראשון של 2008 ירד אמנם ב-5 נקודות לעומת הרבעון האחרון של 2007, אבל מניתוח הנתונים עולה כי משבר הכלכלה העולמי משפיע על הבורסה בישראל הרבה יותר מאשר על תעשיית הפרסום על האופטימיות השוררת בענף תעיד יותר מכל הדרישה הגבוהה לעובדים, שהגיעה לאחת הרמות הגבוהות ביותר מאז תחילת המדידה למרות ההערכות של בכירי ענף הפרסום כי 2008 תהיה שנה של האטה, מדד הפרסום של איגוד המפרסמים מצביע בינתיים על מגמה אחרת. מהנתונים של ה... המשך 22/05/2008, 13:55