המניה הישראלית שזינקה ב-134% במסחר באוסטרליה אחרי שחתמה על חוזה עם טיקטוק

אתמול הודיעה חברת אפסווילאג' על הסכם עם טיקטוק, לפיו הפלטפורמה שלה לניהול קמפיינים תשולב בפלטפורמת הפרסום של טיקטוק, ותאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לפרסם ולהגיע לקהל היעד שלהם באמצעות טיקטוק

TIKTOK / צילום: שאטרסטוק
TIKTOK / צילום: שאטרסטוק

מניית אפסווילאג' קפצה היום בבורסה האוסטרלית ב-134% במחזור מסחר גדול במיוחד, יום לאחר שהחברה הודיעה על הסכם עם אפליקציית טיקטוק. אפסווילאג' מראשון לציון, שהוקמה ומנוהלת על-ידי מקס בלובנד, מספקת פתרונות SaaS שמסייעים לעסקים קטנים ובינוניים ליצור ולנהל אפליקציות לטלפון הנייד.

אתמול הודיעה החברה על ההסכם עם טיקטוק, לפיו הפלטפורמה של אפסווילג תשלב פרסום בטיק טוק, ותאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לפרסם ולהגיע לקהל היעד שלהם באמצעות טיקטוק. "זהו 'גיים צ'יינג'ר' לעסקים קטנים ובינוניים המעוניינים להאיץ את העסק לקראת עונת החגים ושנת 2021", אמר בלובנד אתמול.

בעקבות הדיווח, הושעה המסחר במניה אתמול השעייה טכנית על-ידי הנהלת הבורסה באוסטרליה, שביקשה מידע נוסף על ההסכם. היום סיפקה החברה את המידע הנוסף ומנייתה חזרה להיסחר וטסה כאמור בשיעור של 134%. בדיווח מהיום מעדכנת אפסווילאג' כי ההסכם נחתם לתקופה ראשונית של שנה (עד דצמבר 2021), ויחודש אוטומטית לשנה נוספת אלא אם אחד הצדדים יבקש שלא לחדשו.

עוד נכתב כי 4,500 עסקים קטנים שהם לקוחות משלמים של אפסווילאג' יקבלו גישה לפרסום בפלטפורמת טיקטוק. "ההכנסות שתקבל החברה מבוססות על הלקוחות הקיימים והחדשים, אך לאור הפופולריות של טיקטוק והיכולת לייצר הכנסות לעסקים קטנים ובינוניים, החברה מצפה שתראה הכנסות מהותיות לאורך זמן משיתוף הפעולה האסטרטגי החדש", צוין בדיווח המעודכן.

מניית אפסווילאג' ננעלה היום במחיר של כ-23 סנט אוסטרלי המשקף לחברה שווי של כ-22 מיליון דולר אוסטרלי (כ-54 מיליון שקל). בכך חזרה המניה לרמות המחירים של מעל ההנפקה הראשונית שלה שבוצעה ב-2019, לאחר מספר חודשים בהם דשדשה מתחת למחיר ההנפקה.