אבי אלתר

היה מבכירי עורכי הדין בתחום המיסוי בישראל

כתבות אחרונות

 

עו"ד טלי ירון-אלדר: "הייתי שמחה לייצג את אל קפונה"

האישה היחידה שכיהנה אי-פעם בתפקיד נציבת מס הכנסה גאה בכך שהביאה להטלת מס על השקעות בבורסה ולהפחתת המס על עבודה ■ "אנשים חושבים שמסים זה משהו משעמם ואפור, אבל זה תחום מאוד דינמי ומאתגר"

אבישי מתיה 21.09.2013

השיחה: אבי בניהו משיק קריירה אזרחית

מי באו למשרד החדש של דובר צה"ל לשעבר? ■ מה כוללת הווילה של עו"ד אבי אלתר ז"ל המוצעת למכירה? ■ וגם: איך הפתיע מושיק גנזי את אישתו רג'ין?

מיכל גלנטי 01.07.2012

מיהם משרדי עוה"ד המובילים בתחום המיסוי לשנת 2011?

משרדי עוה"ד משה שקל, אלתר, גורניצקי והרצוג-פוקס-נאמן דורגו כמשרדים המובילים בתחום המיסוי בישראל לשנת 2011, עפ"י המדריך הבינלאומי Tax Directors Handbook

צמרת פרנט 28.12.2010

עו"ד אריה ליבוביץ': "יש מאות תיקונים לדיני המס בישראל"

מדור חדש - "גלובס" מסמן עו"ד צעירים ומבטיחים ■ ליבוביץ' הוא רק בן 34 - וכבר הוא נחשב לאחד המומחים המובילים בארץ למיסוי נאמנויות, וכמה מהקליינטים שלו הם אוליגרכים ידועים

חן מענית 02.09.2010

אחרי 17 שנה: עו"ד זיו שרון עוזב את משרד אלתר

עזיבתו של שרון, מעורכי הדין הבולטים בישראל בתחום המיסוי, באה 3 שנים אחרי פטירתו של מייסד המשרד, עו"ד אבי אלתר ז"ל ■ שרון: "חלוקת התיקים בין השותפים לא תהווה בעיה, שכן הלקוחות הגיעו לשותפים ולא למשרד"

הדס מגן 22.02.2010

עו"ד זיו שרון: "מי שאומר שהוא יודע מה צופן המשבר, לא מחובר למציאות"

שרון, שותף בכיר במשרד עוה"ד אבי אלתר המתמחה במיסוי: "הדגשים בעבודה בתחום המסים ישתנו בעקבות המשבר. עדיין ימשיכו להוציא שומות, כי רשויות המס צריכות לעשות את תפקידן. ייתכן שאפילו תהיה יותר עבודה"

אלה לוי-וינריב 12.12.2008