השיחה: אבי בניהו משיק קריירה אזרחית

מי באו למשרד החדש של דובר צה"ל לשעבר? ■ מה כוללת הווילה של עו"ד אבי אלתר ז"ל המוצעת למכירה? ■ וגם: איך הפתיע מושיק גנזי את אישתו רג'ין?

דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו, הנמצא בימים אלה בחופשת פרישה מהצבא, עבר למשרד חדש, 200 מטר בקו אווירי מלשכתו הקודמת בקריה. לאחר שכיהן בתפקידים שונים בתחום התקשורת הצבאית, ביניהם מפקד גל"צ ודובר צה"ל, פתח בניהו חברת לייעוץ אסטרטגי, תקשורת וניהול משברים.

עמיר פרץ, ציון עמיר, חנוכת המשרד של אבי בניהו / צילום: רונן בן יעקב
 עמיר פרץ, ציון עמיר, חנוכת המשרד של אבי בניהו / צילום: רונן בן יעקב

עמיר פרץ וציון אמיר

המשרד החדש ממוקם בקומה ה-42 של אחד ממגדלי עזריאלי בתל-אביב וביום חמישי האחרון הוזמנו רבים וטובים לטקס חנוכתו. המארח סיפר לבאים, כי כחבר קיבוץ הנמצא בהפרטה (להבות חביבה) ואחרי שנים רבות בתחום הביטחוני, הוא בחן את האופציות השונות ובחר לנתב את הידע והניסיון שצבר עם השנים ולהשתלב בשוק הפרטי. בינתיים, לדבריו, הוא מגלה שיש חיים והרבה עניין גם מחוץ למערכת הביטחון. על לקוחותיו החדשים של המשרד נמנים: ג'רוזלם פוסט, החברה המרכזית למשקאות קלים, חברת שמן חיפושי נפט וגז, טריפל אם תחנות כח וגז טבעי ועוד.

בן כספית, איתן הבר, חנוכת המשרד של אבי בניהו / צילום: רונן בן יעקב
 בן כספית, איתן הבר, חנוכת המשרד של אבי בניהו / צילום: רונן בן יעקב

בן כספית ואיתן הבר

בשל העובדה ששטח המשרד החדש קטן מכמות המברכים, קבלת הפנים נערכה לאורך כל שעות אחר הצהריים והערב. הגיעו לאחל בהצלחה בדרכו החדשה: אלוף במיל. אבי זמיר מנכ"ל תדיראן גרופ, אלי עזור, איציק בדר, צביקה חפץ, רוני מאנה, הרמטכ"ל והבוס לשעבר גבי אשכנזי ורעייתו רונית, רני רהב, רחל תורג'מן, נורית דאבוש, רוני פוקס, יוסי בר מוחא, דליה איציק, עמיר פרץ, יצחק (בוז'י) הרצוג, יואל חסון, איתן הבר, חיים סלוצקי, שלמה מעוז, כרמלה מנשה, בן כספית, עמנואל רוזן, דובר צה"ל פולי מרדכי, אבי וייס, רינה מצליח, יואב לימור, רון בן-ישי, אלון בן-דוד, יון פדר, גיל שפר, לירן דן, עו"ד ציון אמיר ורבים נוספים.

למכירה: הווילה של עו"ד אבי אלתר ז"ל

עו"ד רונית ברונז ועו"ד שלומי בראשי פרסמו בסוף השבוע הזמנה להגיש הצעות לרכישת וילה מפוארת שהייתה שייכת לעו"ד אברהם אלתר ז"ל. מדובר בבית מגורים צמוד קרקע ברחוב קפלינסקי בגבעתיים, בשטח בנוי של 1,480 מ"ר ב-4 מפלסים. במתקני הבית: בריכת שחיה בגודל של 113 מ"ר, מתקן ג'קוזי בנוי בחצר, מפלים, חדר כושר, חדר סאונה יבשה, 2 חדרי סאונה רטובה, חדר יין וחניון מקורה לעשרה רכבים. מכירת הנכס כפופה לאישורו של בית המשפט לענייני משפחה ברמת-גן.

הווילה של עו
 הווילה של עו

הווילה המוצעת למכירה

מקורות בענף מעריכים כי מחירה של הווילה נע בין 12 ל-15 מיליון שקל. עו"ד אלתר ז"ל היה מהמומחים הבולטים בישראל בתחום המיסים. אלתר נפטר ב-2007 והותיר אחריו אישה ו-4 ילדים.

ההפתעה של גנזי

מעצבת הפנים רג'ין גנזי הייתה משוכנעת שאת יום הולדתה ה-50 תחגוג בקרב מעגל מצומצם של קרובים באי קורפו. אך לבעלה, איש העסקים מושיק גנזי, היו תוכניות אחרות. בחסות הבעל, חבריה של כלת יום ההולדת ובני משפחתה, כ-80 איש, עלו על אוטובוסים והמתינו לה בחוות מעיין הנעורים. גנזי המופתעת, שהונחתה במקום במסוק, לא ידעה שזוהי רק תחילת החגיגה. לאחר הרמת כוסית לחייה במעיין המשיכו האורחים והדרימו למלון בראשית במצפה רמון.

רג'ין גנזי ובנותיה, יום הולדת 50 / צילום: יוסי כהן
 רג'ין גנזי ובנותיה, יום הולדת 50 / צילום: יוסי כהן

רג'ין גנזי ובנותיה (תמונת ארכיון)

לאחר שהתמקמו בחדרים ועם רדת הלילה נסעה החבורה להר גיר שם הממתינה להם הפקה מושקעת במאהל שהוקם במיוחד לכבוד האיוונט שכללה ארוחת ערב מעשה ידיו של השף פול אסנהיים, הופעה של הזמר מוש בן ארי וברכות מרגשות של בני המשפחה. בין החברים שחגגו: ישראלה שטיר ואבי אינשטיין, דרורית ורטהיים, עופר ורוית נמרודי, מירי והרצל חבס, יואב ודגנית חרל"פ, דספינה שרמייסטר, מיקי בוגנים, אבי ואירמה מיכאלי, עדי לידור, ענת תמיר, מוקי ורונית שניידמן ונוספים.

חוגגים לבובליל באקירוב

בת שבע בובליל חגגה בשישי בערב יום הולדת לבעלה איש העסקים משה בובליל בדירתם במגדלי אקירוב. על הקייטרינג הופקד רן שמואלי ועל התוכנית האמנותית הופקדו ארבעת ילדיהם של בני הזוג שניגנו בכינור, בתוף ובפסנתר והנעימו את זמנם של האורחים.

משה תאומים, טובה סגול, עירית תאומים, סמי סגול, יום הולדת למשה בובליל / צילום: יוסי כהן
 משה תאומים, טובה סגול, עירית תאומים, סמי סגול, יום הולדת למשה בובליל / צילום: יוסי כהן

משה תאומים, טובה סגול, עירית תאומים וסמי סגול

איחלו מזל טוב ועד מאה כעשרים: ליזיקה ועמי שגיא, יעל טבת ודורי קלגסבלד, אלכס הרטמן ורעייתו אסתי, לאוניד ואוליסיה נבזלין, משה ועירית תאומים, סמי וטובה סגול, הילה ורני רהב, לאה ויורם גלובוס, אלי עזור, מודי ושרון כידון אשר חזרה עמוסת חוויות ממסע מלכת המדבר שם צילמה סרט על ציפי לבני, פרופ' זאב רוטשטיין, חיים סלוצקי, צביקה פיק ונוספים.

דילייני גולש ברכבת

שמעון דיק, מנכ"ל מוטורולה סולושנס ישראל, אירח בשבוע האחרון משלחת של בכירי מוטורולה סולושנס העולמית בראשות סגן הנשיא ג'ין דילייני. חברי המשלחת הגיעו לבחון את סיום הפיילוט בפרויקט האינטרנט האלחוטי שמבצעת מוטורולה עבור רכבת ישראל ובמסגרת זו נחתו בתחנת הרכבת תל-אביב מרכז (סבידור).

שמעון דיק, בועז צפריר, ג'ין דלייני, פיילוט האינטרנט האלחוטי של מוטורולה ברכבת / צילום: רפי דלויה
 שמעון דיק, בועז צפריר, ג'ין דלייני, פיילוט האינטרנט האלחוטי של מוטורולה ברכבת / צילום: רפי דלויה

שמעון דיק, בועז צפריר וג'ין דילייני

הבכירים שמעו הסברים על התקדמות הפרויקט ולוח הזמנים להשלמת, ובדקו בעצמם את אפשרויות הגלישה מרציף התחנה באמצעות מכשירי הטאבלט שהחזיקו. בועז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל, בירך על השינוי בהרגלי הגלישה שיאפשר ללקוחות הרכבת לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר והעניק לאורחים את הספר שכתב עובד הרכבת הוותיק פול קוטורל ז"ל העוסק בתולדות הרכבת בישראל.