אבינעם ברוג רכש דירת 5 חדרים בקומה ה-15 של הבניין המערבי בפרויקט המשתרעת על שטח של 190 מ"ר הכוללת מרפסות פנורמיות המשקיפות אל הים בשטח של כ-40 מ"ר
אבינעם ברוג, בעליה של חברת המחקר MarketWatch, משווק טכנולוגיה חדשה מחו"ל בשם נוירומרקטינג, המודדת אפקטיביות של פרסומות ואת תחושותיו של הצרכן כלפי המוצר
החוזה בין ועדת המדידה לבין חברת המדידה גמיוז עתיד להיחתם רשמית בקרוב ■ המדידה מתעכבת כבר כשנתיים וחצי, ונראה כי לא תחל גם ברבעון הנוכחי
שימשה בשנה האחרונה כמנהלת תחום הבריאות והפארמה ב-Market Watch, תפקיד בו תמשיך גם כעת
מדובר בטכנולוגיות המספקות מבט ייחודי על תגובות הצרכנים לפרסומות באמצעי המדיה השונים
אבינועם ברוג, מבעלי Market Watch המייצגת את גמיוז: "אנחנו נשלם את החלק של וואלה, כך שאף אחד לא יצטרך לשלם יותר. אנחנו לא שמחים, שכן וואלה הוא שחקן מרכזי; עם זאת, אני מאמין שבסוף כולם יצטרפו"
אבינעם ברוג, מנכ"ל מרקט ווטש-גמיוז שזכתה במכרז המדידה באינטרנט: "כשתתחיל המדידה בישראל - סקר TIM כבר לא יהיה רלוונטי"
בעבר ניתנו הבטחות שונות לגבי תאריך תחילת המדידה הגורמים המעורבים טוענים כי מדובר בעיכובים בירוקרטים