חברת
Market Watch בהנהלת
אבינעם ברוג חתמה על חוזה עם חברת Sands Research INC) SRI) האמריקנית. השתיים יספקו שירותי
מחקר נוירוקוגניטיביים בישראל.
חברת SRI מספקת שירותי מחקר נוירוקוגניטיביים לחברות מובילות בארה"ב, במזרח הרחוק ובאירופה.
לדברי ברוג, "השותפים האמריקנים שלנו נחשבים לחלוצים ולמובילים בעולם בתחום המתפתח של יישום טכנולוגיות קוגניטיביות ונוירולוגיות, טכנולוגיות המאפשרות מבט ייחודי ושונה על תגובת הצרכנים לפרסומות בטלוויזיה, למודעות בעיתון, לאריזות המוצרים השונות, כמו גם לבחינת אתרי האינטרנט. השילוב של מחקר נוירוקוגניטיביים לצד מחקרי העמדות המסורתיים מאפשר לנו להציע לשוק הישראלי קפיצת דרך מחקרית".
SRI תפרסם בסוף השבוע ב"ניו יורק טיימס", זו הפעם השלישית ברציפות, את "אינדקס המעורבות הרגשית" של כל הפרסומות ששודרו אמש במהלך הסופרבול. המדד NEF מהווה מדד על המחבר בין רמת הזכירה לטווח ארוך העוררות הרגשית והמוטיבציה לפעולה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.