Effect-TV: החיבור של עמינח וספרינג ב"הישרדות" נעשה כחלק מהפרסים שניתנו למשתתפים, ובכך יצר נראות גדולה למותג ולערכיו במקום השלישי: פעילות התוכן השיווקי של חברת הנסיעות איסתא ב"המרוץ למיליון"
ביהמ"ש פסק כי על חברת הנסיעות לפצות לקוח שרכש ממנה חבילה בסך 13 אלף שקל למשחק צ'מפיונס ליג בין ליברפול לברצלונה באנגליה, אך קיבל כרטיסים מזוייפים להתמודדות, נעצר ושוחרר רק כעבור שעתיים
השופט אברהם טננבוים: "הסיפור עצמו נשמע אולי משעשע, אך הוא בוודאי רחוק מלהיות משעשע למעורבים בו" עם זאת ציין כי גם על התובעים מוטלת אחריות, מכיוון שעיון בכרטיס הטיסה היה מגלה את הטעות
התובעים טענו כי סבלו מאיחורים בהעברות מהמלון למגרש וקיבלו מקומות גרועים ורחוקים, בניגוד למובטח ביהמ"ש: "איסתא כשלה באספקת המוצר המובטח - והחוויה נכשלה לחלוטין והפכה לאירוע מורט עצבים"
אחישי גלאיסתא ספורטבתי מלוןהשטיח המעופףהתאחדות הסטודנטים הארציתטיסותמיזוגים ורכישותנגיף הקורונהסוכני נסיעותתיירות