Effect TV

כתבות אחרונות

 
לוגו משרד הפרסום לעומק התודעה / צלם: יחצ

לעומק התודעה ופרסום אלנבי זכו בפרסים בתחרות אפ"י אירופה

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2017

קבוצת יפעת רוכשת את הפעילות של חברת Effect-TV

Effect-TV מתמחה בניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי ■ לפי ההערכות, היקף העסקה עמד על כ-700 אלף שקל

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 21.07.2009

מהלכי התוכן השיווקי הבולטים במאי: "הישרדות" עם סובארו B9 ואופנוע הים sea-doo

Effect-tv: "הישרדות" הצליחה ליצור חיבור עם מותגי רכב שהוענקו כפרס למשתתפים ■ פעילות המרכז הבינתחומי בתוכנית "מסודרים" השכילה לעקוף את מחסום הז'אנר של תוכניות דרמה

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2009

הפעילות של הראל ביטוח ב"המרוץ למיליון" - התוכן השיווקי האפקטיבי בחודש אפריל

Effect-TV: המותג הראל חברה לביטוח זכה לנראות במספר נקודות לאורך 3 פרקים בתוכנית, כשהאינטגרציה וההתאמה לסיפור של התוכן בוצעו ברמה גבוהה ■ במקום השני: מעטפת החסויות של תלמה ב"הישרדות"

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2009

התוכן השיווקי האפקטיבי במארס: דגני הבוקר של תלמה ב"הישרדות"

Effect-tv: ערכי המותג של תלמה הועברו בצורה אמוציונלית במסגרת מספר משימות שבוצעו ב"הישרדות" ; הפספוס של החודש: הכנסת הכלב "לאקי", כוכב הקמפיין של מפעל הפיס, אל בית "האח הגדול VIP"

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2009

מזרן עמינח ומיץ ספרינג ב"הישרדות" - הם מהלכי התוכן השיווקי המוצלחים של פברואר

Effect-TV: החיבור של עמינח וספרינג ב"הישרדות" נעשה כחלק מהפרסים שניתנו למשתתפים, ובכך יצר נראות גדולה למותג ולערכיו ; במקום השלישי: פעילות התוכן השיווקי של חברת הנסיעות איסתא ב"המרוץ למיליון"

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2009

בנק הפועלים ב"משפחה חורגת" - התוכן השיווקי המוצלח בינואר

חברת Effect-TV: בנק הפועלים מחובר לתוכנית במספר רבדים משלימים, והוא בולט בנראות לאורך כל הפרק של "משפחה חורגת" ; במקום השני - המותג קליק בתוכנית "הישרדות", שהוצג כ"פרס מפנק" לשורדים

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2009

הריאליטי הקפיץ את התוכן השיווקי בטלוויזיה: זינק ב-13% ל-111 מיליון שקל

כך עולה מסיכום 2008 של חברת Effect-TV ; כ-43% מהתוכן השיווקי בשנה החולפת התקיים בתוכניות של זכיינית ערוץ 2 קשת, כאשר "האח הגדול" מוכתר כמהלך התוכן השיווקי המוצלח ביותר של השנה

אורי רודריגז-גרסיא 17.02.2009

התוכן השיווקי המוצלח של דצמבר: פעילות בזק בתוכנית "האח הגדול"

בזק וקשת בלטו החודש במדד BCE של Effect-TV: פעילות "האח הגדול" עם נוקיה הגיעה למקום השני; "משפחה חורגת" עם אלון גל, ששכנע לדבר בטלפון הקווי - במקום החמישי

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2009

התוכן השיווקי המוצלח של אוקטובר: הפעילות של בזק בתוכנית "האח הגדול"

חברת Effect-TV: הפעילות של בזק, במסגרתה קיבלו משתתפי "האח הגדול" שיחת טלפון למשפחותיהם, יצרה חיבור טוב עם ערכי המותג ; הפעילות של מי עדן בתוכנית ממוקמת במקום השני במדד

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2008

התוכן השיווקי המוצלח של ספטמבר: המותג מי עדן בתוכנית "האח הגדול"

Effect-TV: פעילות התוכן השיווקי של מי עדן מתאפיינת בכך שהיא מכילה אלמנטים מכירתיים, בניגוד לפרסום התדמיתי המקובל בז'אנר ; במקום השני: המותג אפיכל בתוכנית הבישול "סודות מתוקים"

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2008

התוכן השיווקי המוצלח של אוגוסט: רשת הקולנוע גלובוס בתוכנית "רוקדים עם כוכבים"

חברת Effect-TV: הפעילות בוצעה באמצעות זוגות הרקדנים שבחרו את השיר האהוב עליהם מהסרט "מאמא מיה" והופיעו איתו בתוכנית ; במקום השני: מותגי הבירה הייניקן וגולדסטאר בתוכנית "שגב בא לבשל"

ענת ביין-לובוביץ‏' 23.09.2008

   1   

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988