קבוצת יפעת רוכשת את הפעילות של חברת Effect-TV

Effect-TV מתמחה בניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי ■ לפי ההערכות, היקף העסקה עמד על כ-700 אלף שקל

קבוצת יפעת הודיעה היום (ג') על רכישת הפעילות בישראל של חברת Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש", המתמחה בניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי.

לפי הערכות בענף, היקף הפעילות של Effect-TV עמד על כמיליון שקל בשנה, והיקף העסקה עמד לפי ההערכות על כ-700 אלף שקל.

Effect-TV הוקמה בסוף 2007 על-ידי "מחקרי הגל החדש", מתוך מטרה לתת מענה למפרסמים בתחום ניתוח האפקטיביות של פעילויות תוכן שיווקי בטלוויזיה. כיום היא החברה היחידה בארץ אשר מעניקה שירותי ניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי, המבוצעים על בסיס טכנולוגיה ומודל ייחודיים שהחברה פיתחה.

בין לקוחות החברה: תנובה, יוניליוור, חוגלה, בנק הפועלים, בזק, נוקיה, מפעל הפיס, פנסוניק, הראל, איסתא, טמפו ועוד.

גבי בגס, מנכ"ל קבוצת יפעת, מסר כי "לאחר בדיקות ארוכות מצאנו כי Effect-TV והפעילות הייחודית שלה בישראל מתאימים מאד לפורטפוליו של המוצרים שלנו ולאסטרטגיה של יפעת. רכישת הזכויות על הפעילות והמודלים של Effect-TV יכולים לתרום רבות לפעילות שלנו בתחום המידע והניתוח מול המפרסמים בישראל, ולספק פתרונות בתחום התוכן השיווקי המתפתח שעד כה לא נתנו עליו דגש רב".

עופר לוי, מנכ"ל "מחקרי הגל החדש", מסר: "אנו מברכים את יפעת על ההחלטה לרכוש את הזכויות על המודלים שלנו לפעילות בארץ. החל מהיום המיקוד שלנו כחברה והמאמצים שלנו יושקעו בייצוא של המודלים והטכנולוגיה שפיתחנו לחו"ל, שם מדובר בשווקים גדולים מאד של תוכן שיווקי עם פוטנציאל כלכלי רב".

אורי אלמן, מנכ"ל Effect-TV, מסר כי "במהלך השנתיים האחרונות המותג שלנו בנה לו אחיזה חזקה בשוק הפרסום המקומי, עם עשרות לקוחות מהמפרסמים הגדולים במשק, ויצר מודעות ליכולת למדוד את האפקטיביות של פעילויות תוכן שיווקי. מאז הושק המוצר ביצענו עשרות רבות של מחקרים וניתוחים עבור מפרסמים מקטגוריות שונות, ויצרנו מומחיות בתחום התוכן השיווקי".