התוכן השיווקי המוצלח של אוקטובר: הפעילות של בזק בתוכנית "האח הגדול"

חברת Effect-TV: הפעילות של בזק, במסגרתה קיבלו משתתפי "האח הגדול" שיחת טלפון למשפחותיהם, יצרה חיבור טוב עם ערכי המותג ; הפעילות של מי עדן בתוכנית ממוקמת במקום השני במדד

פעילות התוכן השיווקי של בזק בתוכנית "האח הגדול" ממוקמת במקום הראשון של מדד BCE של Effect-TV בחודש אוקטובר.

בחודש אוקטובר ביצעה בזק, מעבר לשיתוף-הפעולה הקבוע שלה עם התוכנית, גם פעילות במסגרתה שני מתמודדים שזכו לבלות לילה בסוויטה נפרדת בתוך הבית, קיבלו בהפתעה אפשרות לקיים שיחת טלפון אל המשפחות שלהם. הצגת הפעילות נעשתה על-ידי מנחי התוכנית בצורה בולטת וטובה, שאפשרה להבין את מהות הפעילות ולשמוע את שם המותג (בזק), ונתמכה בנראות חזקה שאפשרה להבחין בסימני ההיכר שלו. מבחינת האינטגרציה בין התוכנית לבין המותג בזק, הרי שמדובר בביצוע מושלם המחבר בין הצרכים והשאיפות של המתמודדים בתוכנית - הנמצאים בתוך הבית ללא יכולת להתקשר לאנשים מחוצה לו - לבין ערכי המותג בזק, המאפשר להם להתקשר לאנשים שהם אוהבים ולהרגיש בבית.

פעילות המותג מי עדן בתוכנית "האח הגדול" ממוקמת במקום השני במדד. הפעילות של מי עדן בתוכנית הגיעה למעשה החודש לשיאה, כאשר אחת מהמתמודדים החדשים שנכנסו לבית היתה לקוחה שרכשה בקבוק של המותג. על המסך לוותה הפעילות בהובלה קצרה של מנחי התוכנית שהציגו את הרעיון המרכזי של שיתוף-הפעולה עם מי עדן, ובסיומה הוצגה המתמודדת שנכנסה לבית ביחד עם יתר המתמודדים החדשים. הפעילות נעשתה בצורה טובה אך ניתן היה למנף את הכניסה אל הבית בצורה חזקה יותר. בנוסף לוותה הפעילות ב-VTR פרס, פעילות באתר האינטרנט, תשדירי חסויות ופעילות Product Placement רבה במהלך החודש.

המותג "ג'ונסון&ג'ונסון" בתוכנית "בייבי טיים" ממוקם במקום השלישי במדד. פעילות התוכן השיווקי בתוכנית מסתמכת על מספר אלמנטים, שהמרכזי בהם הוא ההשתתפות של מגוון מומחיות (נציגות המותג), לנושאים שונים דוגמת הנקה, רחיצה, עיסוי וטיפול בתינוקות במהלכם אף מתבצעות הדגמות. בנוסף, הצמיד של המותג נמצא בכל המעברונים הגרפיים והפינות השונות בתוכנית.

במקום הרביעי ממוקם המותג אסם בתוכנית "קרב סכינים". הפעילות היוותה חלק ממעטפת תקשורתית רחבה של אסם לפעילות פסטיבל ה"מרגישים בבית" שנערכה בשדרות. הפעילות החלה כאשר השף סטפן ביקר במפעל השקדים של אסם בשדרות, ולקח חלק בתהליך הייצור של שקדי המרק.

במקום החמישי נמצאת פעילות המותג תכשיטי Padani בתוכנית "מפרץ האהבה". הפעילות מבוססת על תחרות של זכייה בטבעת בין שני מתמודדים חדשים שאמורים להצטרף למפרץ האהבה. הזוכה בטבעת יכול להעניק אותה למתמודד או המתמודדת המועדפים עליו. לפעילות חיבור טוב לתוכנית העוסקת באהבה וחיזורים כאשר הטבעת מהווה את האייקון עליו מתחרים במשימות מאתגרות, לצורך כיבוש ליבם של המתמודדים הותיקים. הנראות של הטבעת טובה, והיא מושגת באמצעות הצגת הטבעת - במקביל לפעילות שמע טובה שמושגת על-ידי הצגת הפעילות על-ידי המנחה של התוכנית ב-3 פעמים שונות.