לעומק התודעה ופרסום אלנבי זכו בפרסים בתחרות אפ"י אירופה

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים

פרסי האפ"י (אפקטיביות הפרסום) תופסים בשנים האחרונות חשיבות הולכת וגדלה בעיני המפרסמים. רוב המפרסמים הישראלים פועלים רק בארץ ומתוקף כך מוגבלים באפשרות להשתתף רק בתחרות המקומית, זאת בשונה מתחרויות פרסום אחרות כמו קאן ליונס המאפשרות השתתפות של עבודות בינלאומיות. לכן לא קרה בעבר שעבודות ישראליות זכו בתחרות אפ"י בינלאומית.

אבל אתמול (ג'), בעת חלוקת הפרסים בתחרות אפ"י אירופה שהתקיימה בבריסל, זכו בפרסים שתי חברות פרסום ישראליות: לעומק התודעה - עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי; ובית הקונספטים אלנבי - עבור מהלך לחברת סודה סטרים.

לעומק התודעה זכו במדליית כסף בקטגוריית IT/TELECOM עבור עבודה של קמפיין קריסמס 2016, שהציג תובנה המציעה ללקוחות לשים פעם בשנה את הטלפונים בצד ולבלות את הזמן עם המשפחה והחברים. לעומק התודעה מטפל בתקציב הפרסום של וואווי כבר למעלה מ-3 שנים. קמפיין מוצלח לשוק הישראלי בכיכובם של גל גדות ומוקי פתח להם את הדלת לטיפול בתקציב המותג בעוד 27 מדינות נוספות, שברובן הוצג קמפיין הקריסמס הזוכה.

אלנבי זכו במדליית ארד בקטגוריית "קארפה דיאם" עבור קמפיין "Shame of Glory", שנבנה סביב סרטון ויראלי בהשתתפות כוכבי סדרת "משחקי הכס" ת'ור ביורנסון והאנה וודינגהם, המעודד שימוש במי ברז ותוקף את תעשיית המים המבוקבקים ואת הנזקים הסביבתיים שפסולת הפלסטיק גורמת לכדור הארץ.