כשאלה קינן ראתה שבעולם מכחישים את 7 באוקטובר, היא הסבה את פעילותה משיווק דיגיטלי למלחמה בפייק ניוז האנטי-ישראלי ברשת. מאז היא הספיקה להסיר ערכי ויקיפידה לצמיתות, לבטל אירועים אנטישמיים בקמפוסים ולהכתיב את הנרטיב על חמאס: "אנחנו משפיעים על הצינורות בהם מתקבעת התודעה העולמית" • 40 עד 40: נבחרת המנהיגות הצעירה של גלובס
כשאלה קינן ראתה שבעולם מכחישים את 7 באוקטובר, היא הסבה את פעילותה משיווק דיגיטלי למלחמה בפייק ניוז האנטי־ישראלי ברשת • מאז היא הספיקה להסיר ערכי ויקיפידה לצמיתות, לבטל אירועים אנטישמיים בקמפוסים ולהכתיב את הנרטיב על חמאס: "אנחנו משפיעים על הצינורות שבהם מתקבעת התודעה העולמית"• 40 עד 40: נבחרת המנהיגות הצעירה של גלובס
בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, התכנסו דיפלומטים, אנשי שיווק והסברה אזרחית, כדי לדון במאמץ ההשפעה הישראלי על דעת הקהל העולמית • יקי דיין, לשעבר קונסול ישראל בלוס אנג'לס: "כל אחד יכול להחזיק משרד הסברה ולעשות הסברה יותר אפקטיבית מהמדינה"
עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר ישראל נתפסה לא מוכנה בחזית ההסברתית, ולתוך הוואקום שנוצר נכנסו משפיעני רשת ופעילים חברתיים • שלושה מהם, יוסף חדאד, אלה קינן וליאור סושרד, התארחו בוועידת ישראל לעסקים של גלובס לשיחה על אתגרי ההסברה • חדאד: "אין הבנה לחשיבות ההסברה למתן קרדיט לצה"ל"; קינן: "אני לא אוהבת את המילה הסברה. אתה לא שולט בנרטיב"; סושרד: "יש פער גדול ברשתות - כל אחד רואה את האמת איך שהוא חושב"
40 עד 40אנטישמיותהסברהועידת ישראל לעסקים 2023יוסף חדאדיוצרי תוכןיקי דייןישראל במלחמהכנס MAD 2024רשתות חברתיות