יוצרי תוכן

כתבות אחרונות

 
מימין: נועה טקה, יובל כספית ועומר לוי / צילום: צילום מסך יוטיוב

20 המשפיעניות המצליחות ביותר בישראל, ולמה אין ברשימה גברים

שוק המשפיענים מגלגל בארץ כמעט 400 מיליון שקל בשנה, ולצד טיפוח ואופנה מתחזק בקטגוריות כמו פיננסים ובריאות, בעוד מותגי הרכב והגיימינג עדיין חלשים בתחום • בחברת יומנז, המתמחה בכלכלת יוצרים, מצביעים גם על היציאה מהסושיאל לעבר שילוט חוצות וטלוויזיה

גלית חתן 11.12.2025
לירן ליברמן / צילום: דוד גראב

הרבה מעבר לקוד קופון: כך צמח ענף המשפיענים בישראל ל-5 מיליארד שקל בשנה

הבינה המלאכותית הקפיצה את ביצועי שוק המשפיענים בשנה החולפת, וכיום כמעט כל המותגים הישראלים עובדים איתם • לירן ליברמן, מנכ"ל יומנז הישראלית שבולטת בתחום, מספר בראיון לגלובס איך השתמש בצ'אט GPT כדי להחליט איזו חברה לרכוש, מה השיעור שלמד בתחילת דרכו בגוגל, ואיך גורמים לחברה לצמוח ב-250% תוך שנה

גלית חתן 21.11.2025
קמפיין של טלסטרה האוסטרלית שזכה בפסטיבל הפרסום בקאן / צילום: צילום מסך מיוטיוב

חמש תובנות שמותגים יכולים לקחת מפסטיבל הפרסום אריות קאן

פסטיבל הפרסום בקאן עמד השנה בסימן איזון בין חדשנות טכנולוגית ובינה מלאכותית לבין קריאטיביות אנושית עם אמירה • מההבנה שיוצרי תוכן הם חלק מהמערך הקריאטיבי ועד להכרה בחשיבות של ספקי מדיה עצמאיים - כמה נקודות למחשבה עבור אנשי השיווק והפרסום בישראל

לירון אברהם 15.07.2025
אלה קינן / צילום: יונתן בלום

הצעירה שנלחמת באנטישמיות ברשת: "הבנתי שיש לנו 24 שעות, ואם לא, הלך עלינו"

כשאלה קינן ראתה שבעולם מכחישים את 7 באוקטובר, היא הסבה את פעילותה משיווק דיגיטלי למלחמה בפייק ניוז האנטי-ישראלי ברשת. מאז היא הספיקה להסיר ערכי ויקיפידה לצמיתות, לבטל אירועים אנטישמיים בקמפוסים ולהכתיב את הנרטיב על חמאס: "אנחנו משפיעים על הצינורות בהם מתקבעת התודעה העולמית" • 40 עד 40: נבחרת המנהיגות הצעירה של גלובס 

גלית חתן 27.03.2025
עינת הולנד ואלי סטין, ''הכל דפוק'' / צילום: מיכאל שר

"דרסו ורמסו את ההסכם": תביעה נגד מגישות הפודקאסט הפופולרי

חברת הפקת הפודקאסטים אול-אין תובעת 2.2 מיליון שקל מיוצרות התוכן שהגישו את הפודאקסט הפופולרי "הכול דפוק" • היוצרות, עינת הולנד ואלי סטין, עברו לחברת הפקה מתחרה, בצורה ש"המוניטין וקניינה של החברה משרתים כעת הלכה למעשה את המתחרה הישירה" - לטענת אול-אין

ניצן שפיר 10.03.2025
טקס חילופי רמטכ''לים בקריה בתל אביב. רה''מ בנימין נתניהו ושר הביטחון ישראל כ''ץ מעניקים דרגות רב אלוף לרמטכ''ל אייל זמיר / צילום: קובי גדעון / לע''מ

הרמטכ"ל אייל זמיר נכנס לתפקידו והחליף את הרצי הלוי

בטקס צנוע ומצומצם שהתקיים בקריה בתל אביב, הוענקו הדרגות לרמטכ"ל הנכנס, רא"ל אייל זמיר • אירועים ומינויים

תומר שמאי 05.03.2025
היוטיובר ''מיסטר ביסט'' (ג'ימי דונלדסון) / צילום: ap, Rebecca Blackwell

היוטיובר המצליח בעולם מגייס לפי שווי של 5 מיליארד דולר

ג'ימי דונלדסון, המוכר כיוטיובר MrBeast, מתכנן לגייס מאות מיליוני דולרים על־מנת להקים חברת החזקות - כך פורסם בבלומברג • דונלדסון כבר גייס בעבר הון מבית ההשקעות האמריקאי Alpha Wave Global בהיקף שלא פורסם, ומחזיק בחברת הפקות וידאו ובמותגי חטיפים

גלית חתן 27.02.2025
רותם סלע / צילום: זוהר שיטרית

שיעור עם רותם סלע, והכשל באתר החדש של הבורסה

סמסונג תציע קורס ל-20 סטודנטים במטרה להפוך אותם ליוצרי תוכן, בהדרכה דמויות כמו רותם סלע, ליאור רז ונועה קירל • הבורסה עלתה באתר חדש – לא כל המשקיעים מרוצים • אירועים ומינויים

גלית חתן ונתנאל אריאל 19.02.2025
נוסייר יאסין / צילום: באדיבות Nas Company

נאס דיילי: "הפסדתי כסף, איבדתי חברים ולקחתי אבטחה, אבל אני לא מצטער על כלום"

יום אחרי מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר, יוצר התוכן נאס דיילי (נוסייר יאסין) הודיע לעוקביו ברשתות החברתיות שהוא קודם כל ישראלי ורק אחר-כך פלסטיני • בעקבות זאת הוא ספג לא מעט ביטויי שטנה, מה שלא מנע ממספר העוקבים להמשיך ולטפס ל-72 מיליון • בראיון לרגל השקת חברת התוכן שלו בארץ, הוא מסביר מה עומד מאחורי המהלך, ולמה הוא מתעקש לדבר באנגלית

גלית חתן 06.02.2025
דקל ורד־כץ (תשיק את הסטארט־אפ dekel verified), מייסם מייקאפ (דוברת הערבית היחידה בטופ 20), אלין כהן (בעלת מותג איפור) / צילום: צילומי מסך מאינסטגרם

20 המשפיעניות שמרוויחות הכי הרבה בישראל

שוק המשפיענים בישראל מגלגל 300 מיליון שקל בשנה ומרחיב את הגבולות מעבר לטיפוח ואופנה גם לפיננסים ובריאות • לירן ליברמן, מנכ"ל יומנז: "יוצר תוכן הוא לא קומודיטי, הוא חלק בלתי נפרד מהעסק. 20 המובילים בישראל הם מובילות, ומדובר בנשות עסקים לכל דבר"

גלית חתן 02.12.2024
המנכ''ל ניל מוהאן וליאור סושרד / צילום: ג. לורנס

מה עשה ליאור סושרד בכנס המשפיענים של יוטיוב בניו יורק

תנובה משיקה קרטוני חלב עם תמונות רפתנים, ואמנים בצפון מציירים על מיגוניות במימון נשיונל ג'ואיש פאנד • וגם: בקניוני עופר ימכרו שרשראות מגן דוד, וכל ההכנסות יועברו כתרומה לארגון נכי צה"ל • אירועים ומינויים

גלית חתן 01.10.2024
אור אסולין, מנכ''ל משותף במשרד הפרסום והסושיאל ארבעים ושתיים / צילום: ניב מאיו

5 מגמות בשיווק הדיגיטלי: מתקציב הטיקטוק ועד החזרה לפייסבוק

השנה החולפת המחישה למותגים את חשיבות הגמישות בעולמות הסושיאל • ב-2025 הם יידרשו להשקיע יותר בסרטוני וידאו, להעדיף יוצרי תוכן על פני משפיעניות ולחדד את עבודת ה-AI

אור אסולין 11.09.2024
איור: גיל ג'יבלי

למי שייכים הנכסים הדיגיטליים שלנו אחרי שאנחנו מתים?

שאלת הזכויות הדיגיטליות של משתמשי הרשתות החברתיות עלתה ביתר שאת לאחר מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר, מה שהוביל לחקיקה חדשה בנושא • החוק מורה לחברות לגבש מדיניות מתאימה ולעדכן בה את המשתמשים, אך משאיר חריג רחב - שמעלה תהיות על האפקטיביות שלו

נטע סרוסי 31.07.2024
רגב גור / צילום: דן ליאור

"בארה"ב יוצר תוכן טס במטוס פרטי ומסתובב עם מאבטח. כאן כולם קרובים למעיין אדם"

לרגב גור, בעלי חברת יוצרי התוכן נרטיב, אין בבית טלוויזיה, הוא לא צופה בחדשות, ובארון יש לו כמעט רק חולצות שחורות, כדי "לא לבזבז זמן" • הוא עובד עם חברות טכנולוגיה ופיננסים, שמגלגלות מאות מיליוני דולרים בשנה, ומחבר בינן לבין היוטיוברים המובילים בעולם • החודש יקיים כנס בת"א יחד עם היוצר הערבי־ישראלי נאס דיילי, שבו יתייחסו גם לאירועי ה־7 באוקטובר

גלית חתן 26.05.2024
יוצרות תוכן שעובדות עם יומנז: אן זיוי, ליאל אלי ומרין נידם / צילום: צילומי מסך מאינסטגרם

שוק המשפיענים הישראלי מגלגל 60 מיליון דולר בשנה, ויש מי שמרוויחות יותר

בשנה החולפת הרוויחו נשים פי 14 מגברים ברשתות החברתיות - כך עולה מדוח Humanz על פערי השכר בקרב המשפיענים בישראל • מנכ"ל Humanz, ליאב רפאל חן: "הן מגיעות להכנסות של מאות אלפי שקלים בחודש, וזה קורה הודות לשתי תכונות: אותנטיות ושיתופיות"

גלית חתן 31.03.2024
יוצר התוכן פיטר מיקנון. ''מוכר בלי למכור, ולכן זה מצליח'' / צילום: צילום מסך מיוטיוב

השוק הזה מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה. מה חושבים עליו בגולדמן זאקס?

שוק יוצרי התוכן מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה, ולפי גולדמן זאקס, עד 2027 הוא צפוי להכפיל את עצמו • רבים מיוצרי התוכן לא עובדים עם מותגים, וסקר חדש של ארטליסט הישראלית מגלה מה ישנה את דעתם, ועד כמה חשוב להם החופש היצירתי

גלית חתן 04.03.2024

   1   

   נמצאו 16 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1