גיא ברעם: הפרסום ייחשף ל-4 מיליון איש שפוקדים מדי יום את גוש דן
בעשור האחרון החזיקה בזיכיון זה חברת רפיד ■ הזיכיון של ברעם יהיה תקף ל-10 שנים
כך עולה מדוחות חברת אמנת, המחזיקה 29% ממניות חברת ברעם פרסום מקורי שבניהולו
ברעם פרסום מקורי שבשליטת אמנת תשלם לרכבת כ-7 מיליון שקל בשנה למשך 10 שנים
על הקיר, שגודלו 500 מ"ר, עלה למשך חודש שלט חוצות של אקסלנס נשואה בעלות של כ-250 אלף שקל
ביהמ"ש חייב את ועד הבית של בניין, השוכן בקצה גשר ההלכה שבגבול רמת-גן-תל-אביב, לפצות ב-30 אלף שקל את אחד הדיירים - זאת משום ששלט פרסום שהוצב על קיר הבניין הסתיר לו את אור השמש והיווה מטרד
זאת שנה וחצי לאחר שהוסרו ■ עם זאת, נאסר לתלות שלטים מהבהבים, מרצדים או מתחלפים ■ עמותת אור ירוק: "לא ברור מדוע שר התחבורה נחפז לאשר את התקנות מבלי שהוכח כי השילוט אינו מסכן את הנהגים בכביש"
בכך מגיע ל-4 מספר הקירות של החברה ברחוב אבן-גבירול בת"א בקיר החדש, שגודלו 140 מ"ר, תפרסם חברת UMI את שברולט טראוורס החדשה בעלות של 300 אלף דולר לחודש
על-פי הערכות בענף, כנען תשלם עבור הזיכיון כ-5 מיליון שקל בשנה הזיכיון יינתן למשך 4 שנים עם אופציה להארכה ב-4 שנים נוספות סמנכ"ל השיווק של כנען: "נעלה את מחירי הפרסום על אוטובוסים באזור תל-אביב"
לאחר שמכרז שילוט החוצות בירושלים נכשל - גיא ברעם, מנכ"ל ברעם פרסום מקורי, טוען כי גם למכרז הבילבורדס בת"א לא יתקבלו הצעות
ועדת המכרזים בעירייה תדון באפשרות לביטול המכרז בשל היעדר הצעות כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס": תיבת המכרזים של פרסום החוצות בירושלים נותרה ריקה
גיא ברעםהראל ויזלהרכבת הקלהאירועים ומינוייםטכנולוגיה: סטארט-אפיםישראל מתגייסתמינוי בכיריםפוקספרסוםקניון רננים